IDG.BG: SG Expressbank стана първият рекламодател в българското ICQ
Кампанията ще се съсредоточи върху новите условия за студентски кредит, предлаган от банката и предназначен за студенти и млади хора.
Според медийния екип на банката най-популярната Интернет услуга з ...
20 септември 2005, 17:10
Кампанията ще се съсредоточи върху новите условия за студентски кредит, предлаган от банката и предназначен за студенти и млади хора.
Според медийния екип на банката най-популярната Интернет услуга за размяна на текстови съобщения в реално време дава възможност да се достигне оптимално до таргетираната публика. Избраната форма е...
Цялата статия може да прочетете тук.
„Абсолютен опит за убийство. Това не се различава по нищо от това да влезеш с пистолет в автобус и да започнеш да стреляш“, категоричен е автомобилният експерт Филип Лазаров