"След Дунав мост 2 искаме и боклука на София", заявява пред "Труд" Игнасио Руис Лареа от Еф Си Си.
Той казва, че фирмата им е строила заводи за преработка на битови отпадъци и дейността й е в целия цикъл по събирането и преработка на отпадъци.
За изграждането на Дунав мост 2 Лареа отбелязва, че това е работа в екип и допълва, че целта н компанията оттук нататък ще бъде да участва и в търговете на други големи проекти в България.
Изданията информират, че Анелия Крушкова става председател на Държавната агенция по туризма. "Ще слушам бизнеса", обещава тя пред "24 часа".
Пред "Труд" Георги Гергов, шеф на Националния борд по туризъм посочва, че Крушкова е позната в икономическите среди, била е зам.-министър, има опит и рутина.
"Нужна е стратегия за развитие в бранша", смята Гергов. Според него е добре агенцията да бъде повишена в ранг министерство.
Близо 400 находища на подземни богатства евентуално ще попаднат в обхвата на екологичната мрежа "Натура 2000". Поставянето им под специална защита притеснява инвеститорите, вложили немалко редства в проучване и експлоатация, пише "Пари".
"С 20% по-евтино парно през януари", четем в "Труд". Очаквало се сметките за януари да бъдат с около 20 процента по-ниски от декемврийските заради топлото време.
Вестникът информира, че тази пролет ще влезе в сила нова методика за по-справедливо изчисляване на сметките за парно.
Със заглавие "Вратата на ада" "Монитор" публикува аналитичен материал за аферата с "Топлофикация", според който за България резултатите от разследването на тази афера са по-важни от всички убийства на политици и мутри досега.
"Фонд "Земеделие" е предал за принудително събиране 100 млн. лева дългове на фермери, пише "Сега", като цитира Агенцията за държавни вземания.
Ниската събираемост обаче била една от причините от началото на тази година агенцията да започне да събира дълговете на фермерите не чрез държавни, а чрез частни съдебни изпълнители.
Застраховката "Гражданска отговорност" ще поскъпне до края на годината с около 50% и ще варира между 200 и 250 лева, прогнозира пред "Дневник" шефът на "Булстрад" Румен Янчев.
След като пазарът разбере какво трябва да се плаща по направените щети в Европа, ще трябва да се вдигне цената, казва той.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!