Проекта според зададените указания нарисувал художникът Емил Вълев, познат в началото на 90-те и като основател на даркуейв групата "Виолетов генерал".
Рисунката му символизира едновременно роза и слънце, а основните цветове са оранжево, жълто и червено.
Надписът "България", който засега е само на кирилица и латиница, е решен в светли и тъмни тонове на зеленото.
Логото скоро щяло да се появи на ограничен серия сувенири като вина, дамски шалове и мъжки вратовръзки, както и на печатните рекламни материали, поръчани от Агенцията по туризъм (BulgariaTravel.org), съобщиха от ведомството на Лидия Шулева.
Емблемата на страната ни е изготвена след проучване сред 350 влиятелни чужденци, като са били използвани и резултатите от младежкия конкурс по темата, обяснява вестник "24 часа".
Отличеният през юни проект бил с тънки контури и поради това неприложим, но от икономическото министерство смятали да използват мотото, предложено от Антония Иванова - "Get involved" (Включи се).
Днес СЕИ определи като приоритетно промоцирането на страната ни и реши дейностите по проект "Промоция България" да продължат и догодина, се казва в съобщението от "Дондуков" 1 за одобреното лого.
Междувременно по световния тв канал на Би Би Си (BBCworld.com) се завъртяха рекламни клипове на Румъния, а един от тях показва конкретно пеликаните по делтата на река Дунав.