Пт талът е отворен за всички потребители - вече не е нужна специална покана за достъп.
Порталът за електронни услуги обяви оперативен старт за всички потребители. Реално eBG.bg работи от края на миналата година, но регистрацията се извършваше само със специални покани. Дългият тестов период се наложи заради внедряването на мерки за сигурност, на които компанията отдава най-голяма значимост в разработения набор от услуги.
През портала корпоративните и крайните потребители в България могат да ползват повечето масови услуги, популярни в Интернет. Компанията пое твърд ангажимент през тази година да осигури на своите клиенти достъп до всички финансови и бизнес услуги онлайн. Порталът дава възможност за приемане и нареждане на плащания в реално време чрез дебитната карта, за разплащания чрез SMS, за начало на онлайн бизнес, за управление на финансите, за онлайн пазаруване, за ползване на широка база данни за българските институции.
Амбицията на компанията е да въвежда своевременно всички нови бизнес решения. Съвсем скоро чрез eBG.bg ще могат да се извършват разплащания с кредитни карти и други платежни инструменти, обещаха от дружеството. Компанията също така готви услуги от ново поколение за българския пазар като sms паркиране, които ще представи пред широката публика до края на март.
От 15 февруари, когато влезе в реален режим на транзакции, eBG.bg има над 1000 регистрирани потребители. Десетте най-големи банки вече са партньори на eBG.bg.
Някои от търговците: БТК, Вивател, Глобул, Софийска вода, ВиК Варна, Евроком Кабел, SDI застраховки, Топлофикация Бургас, Булсатком, Добруджа кабел, Селинет, Дакси, БГ Меню, Мебели Димчев, Fcolor, ICN, книжарница "Лексико", Туристическа агенция "Sun Spree Holidays" и др.
Предварителните разчети на компанията сочат, че за първите 6 месеца на годината тя ще постигне 10% пазарен дял, над 100 интегрирани търговеца, 25% от потребителите в Интернет ще започнат да плащат през портала и над 20 банки ще са включени в системата на eBG.bg.
Източник: IDG.BG