Проучване, направено от TRU за "Оксиджън нетуърк" (Oxygen.com), показва, че жените предпочитат електронни преносими устройства пред дрехи, бижута и обувки.
В допитването са участвали 1400 жени и 700 мъже на възраст между 15 и 49 години, информира MobileBulgaria.com.
Според TRU пред възможността да получат диамантено колие жените предпочитали плазмен телевизор. Също така последен модел мобилен телефон бил къде-къде по-желана вещ от дизайнерски обувки. iPod пък печели битката с малките черни рокли.
Резултатите от проучването показват, че рекламодателите трябва да обърнат повече внимание на женската аудитория и да не я пренебрегват под предлог, че дамите са по-неграмотни технически и не се интересуват от новостите в електрониката.
59% от анкетираните жени смятат, че техният пол по принцип доста подценява техническите си умения и познания. С подобно схващане са съгласни едва 38% от мъжете.
Освен това 35% от жените казват, че около тях има хора, които непрекъснато разчитат на техните технически умения и помощ. При мъжете този процент е по-висок, разбира се - 54.
Не трябва обаче да забравяме, че проучването е правено по поръчка на "Оксиджън нетуърк", която е женска телевизия. Освен това е малко спорно доколко са съизмерими дизайнерските обувки и iPod-ите.