М обилното приложение Viber разширява възможностите си за бизнес съобщения с две нови функционалности – „Карусел“ и „Списък с опции“, които ще позволят на компаниите да предлагат по-персонализирана, интерактивна и автоматизирана комуникация с клиентите си.
Новите инструменти ще бъдат достъпни глобално през следващите седмици, като в момента се използват от избрани бизнес партньори. Те допълват съществуващите бизнес услуги на Viber, които вече се използват от редица компании за изграждане на индивидуален подход към потребителите.
„Нашата мисия е да бъдем суперприложение както за потребителите, така и за бизнеса,“ заяви Кристина Констандаке, главен директор „Приходи“ в Rakuten Viber. „За да отговорим на нуждите и на двете страни, ние постоянно се развиваме. Новите функционалности са създадени, за да отговорят на нарастващите очаквания на клиентите за по-бързи, интерактивни и автоматизирани дигитални изживявания – и да помогнат на бизнеса да увеличи продажбите си.“

- Какво предлагат новите функции?
„Списък с опции“ позволява на потребителите да избират между различни предварително зададени отговори или действия, което улеснява навигацията и ускорява комуникацията.
„Карусел“ предлага визуално представяне на продукти или услуги в прелистващ се формат, който насърчава ангажираността и подобрява потребителското преживяване.
Тези нововъведения са част от стратегията на Viber да се превърне в суперприложение – дигитална платформа, която съчетава комуникация, търговия и различни услуги в едно мобилно решение.

За Rakuten Viber
Viber е едно от най-изтегляните и надеждни приложения за комуникация в света. Притежаван от японския технологичен гигант Rakuten Group, приложението предлага сигурна среда за разговори, видеообаждания и споделяне на съдържание, както за лични, така и за бизнес цели. Компанията развива и набор от услуги, насочени към електронна търговия, дигитално съдържание и финтех решения, с цел да направи ежедневието на потребителите по-удобно и свързано.
