0

37-годишната Кейт Мидълтън, херцогинята на Кеймбридж, успява да запази зашеметяваща фигура през всички етапи от живота. Даже след третата си бременност, тя бързо възвърна добрата си форма.

Как го прави?

Според изданието Instylemag, в случаите, когато на Кейт и се налага бързо и ефективно да свали килограми, тя използва диетата "Дюкан“, която е възхвалявана от много знаменитости, но бе подложена на сериозни критики от лекарската общност през последните години.

Благодарение на тази диета, Кейт бързо успя да възвърне нормалното си тегло след раждането на третото и дете.

Според вътрешни на кралския двор лица, които се позовават на източници, близки с херцогинята, закуската на Кейт е шейк направен от смляно Йерба мате, спанак, зелена салата, кориандър, боровинки и спирулина. През останалата част от деня менюто на Kейт се състои от пресни зеленчуци и плодове, и храни съдържащи полезни мазнини (като мононенаситени мазнини съдържащи се в авокадото, ядките, маслините и зехтина) и чисти протеини. Основното правило в диетата на Кейт е приема на прости храни.

Кейт Мидълтън ПРЕДИ и СЛЕД третото раждане

Разбира се, освен стриктния хранителен режим, Мидълтън се занимава редовно със спорт. Тя няма личен треньор, но това не й пречи ежедневно да бяга в парка или да прави кардио в залата и да тренира с дъмбели и гири. Според Instylemag, любимото упражнение на Кейт е планк в различни вариации за страничните коремни мускули, корема и гърба.

Следете ни навсякъде и по всяко време с мобилното приложение на Vesti.bg. Можете да го изтеглите от Google Play и AppStore.

За още любопитни новини от Vesti.bg последвайте страницата ни в Instagram.

Абонирайте се и прочетете първи "Непубликувано" и обзор на деня за 2 мин. Безплатно е :-)

@