ПРОМЯНАТА стартира третото си издание в търсене на най-перспективните  социални предприемачи
Източник: netinfo
1

Н ай-голямата социално отговорна инициатива на Нова Броудкастинг Груп ПРОМЯНАТА, в партньорство с новосъздадената фондация „Промяната”, за трета поредна година търси хората с най-вдъхновяващите социални идеи и амбицията да подобрят живота на децата в България.

Социалните предприемачи, които имат иновативно решение и притежават предприемачески дух и силна мотивация да постигнат ПРОМЯНАТА в живота на възможно най-много деца, могат да кандидатстват в конкурса от днес (4 април) до 20 май 2016 г. на сайта на ПРОМЯНАТА.

През 2016 г. нови трима социални предприемачи ще получат първоначално финансиране,

бизнес обучения, менторство, медийна подкрепа и ще имат възможност да станат част от широка мрежа от социални предприемачи в България и чужбина.

"Нашата програма помага на отдадени социални лидери да развият и разраснат своята дейност. Нещо повече, ПРОМЯНАТА доказа, че социалните инициативи могат да бъдат устойчиви и ефективни, ако бъдат подкрепени навреме и по правилния начин.

Ние, съвместно с Нова телевизия, ще продължим да го правим", коментира Юрий Вълковски, изпълнителен директор на фондация „Промяната”.

Ани Салич
Ани Салич

„В стремежа си да сме иновативни и с всяка следваща година да се доближаваме до нуждите на социалните предприемачи – през 2016 ще заложим на още по-фокусирана подкрепа.

За да бъде по-ефективна ПРОМЯНАТА, решихме да подкрепим трима вместо петима финалисти,

които ще получат по-голяма финансова подкрепа и индивидуално съдействие”.

Така посланикът на социалната инициатива ПРОМЯНАТА Ани Салич представи новостите в конкурса през тази година на специално събитие пред медии, партньори и експерти от неправителствения сектор и от предприемаческата общност в България.

През 2015 г. социалните предприемачи, част от първите две издания на ПРОМЯНАТА, благодарение на усилената си работа и желанието си да помогнат на децата в България, достигнаха до 545 български деца и промениха живота им към по-добро.

Паралелно с избора на новите проекти от третото издание на конкурса, Нова Броудкастинг Груп и фондация „Промяната” ще продължат да подкрепят и девет от настоящите социални предприемачи в ПРОМЯНАТА и през 2016 г., които са си поставили за цел в рамките на тази година да подобрят живота на повече от 1000 деца в България.

За по-малко от две години след старта си през 2014 г. ПРОМЯНАТА показа, че социалното предприемачество има сериозен потенциал за развитие у нас.

В допълнение към останалите отличия в началото на 2016 г. ПРОМЯНАТА спечели престижната награда "Инвеститор в обществото" на Българския форум на бизнес лидерите, а всеки от социалните предприемачи в програмата получи обществено признание и множество допълнителни възможности за развитие.

Фондация „Промяната” е създадена през януари 2016. Тя е част от мрежата на Reach for Change.

Вижте победителите от второто издание на инициативата:

Абонирайте се и прочетете първи "Непубликувано" и обзор на деня за 2 мин. Безплатно е :-)

@
Коментирай
Кирилица:
Фонетична
Имате 2000 позволени символа

* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!

1 коментар
 
Супер сладки тенденции за кучета
Ексклузивно

Супер сладки тенденции за кучета

Преди 4 часа
Обратно в сайта X

ДОСТЪП ЗА ЛОГНАТИ ПОТРЕБИТЕЛИ За да пишете, оценявате или докладвате коментари, моля логнете се в профила си.

  1. Запомни ме
забравена парола Полетата маркирани с * са задължителни
Полето Потребителско име не трябва да е празно.
Полето E-mail не трябва да е празно.
Полето Парола не трябва да е празно.
Полето Повторете паролата не трябва да е празно.
  1. Декларирам, че съм се запознал с Общите условия за ползване на услугите на Нетинфо.
Полетата маркирани с * са задължителни

Водещи новини