В рамките на геймърското мега – експо, Nvidia анонсира нова версия на популярната си софтуерна платформа за емулиране на физични ефекти във видео игрите. Компанията показа трета версия на PhysX комплекта за разработка, който може да се използва за създаване на заглавия работещи под Windows, Linux, Mac OS, Xbox 360, PlayStation 3 и дори Andorid базирани устройства.
Сред най-интересните новости и подобрения в обновеният PhysX 3.0 енджин, който поддържа едновременно мулти-процесорно (CPU) и видео – процесорно (GPU) ускоряване на физични ефекти са:
- По-големи нива – повече движещи се обекти за сцена, едновременно с понижени изисквания към паметта и процесорните ресурси.
- Поточност – нов алгоритъм за поточно предаване на данни, позволяващ бързо и щадящо към паметта „вмъкване” на физични обекти в симулираната сцена.
- По-ефикасна употреба на многонишковост – PhysX 3.0 позволява по-ефективно използване на повече от две ядра, в резултат на което гарантира по-висока производителност.
- Гъвкави и мощни инструменти за разработка – удобен и богат на възможности набор от софтуерни инструменти за управление и разработка вградени в енджина.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!