Seat вижда градската мобилност по този начин
Източник: netinfo
8

Seat представи тази кръстоска между автомобил и мотоциклет по време на Mobile World Congress в Барселона. Minimo представя визията на марката за бъдещето на градската мобилност. Към момента той е обозначен като концепцията, но испанската компания потвърди, че моделът ще влезе в серийно производство през 2021 г. Промени по формата няма да има, но ще има по материалите.

И защо не, след като вече няколко години Renault Twizy бележи много добри резултати именно по формулата, която сега Seat експлоатира. Моделът ще бъде представен на започващия на 5 март автомобилен салон в Женева, където Citroen също ще покаже своето виждане по темата „бъдеща градска мобилност” във формата на концепта Ami One.

Електрическият Citroen Ami One като алтернатива на градския транспорт

Идеята зад електрическата четириколка е проста: комбинация между миниатюрните размери на мотоциклет и сигурността и комфорта на кола, което е абсолютно същата основа, на която е изграден и Twizy. Любопитното е, че скорошно проучване твърди, че компаниите ще се откажат от моделите си в клас А, а ето че вече втора марка показва бъдещ модел, който се помества под този клас А.

Minimo е дълъг 2,5 метра и е широк 1,24 метра. С тези размери той може да превозва двама човека (един зад друг), заемайки само 3,1 кв. м върху пътя, което е с над 50% под площта на обикновен градски автомобил.

За разлика от Twizy, Seat Minimo е с изцяло затворено купе. Двете врати са асиметрични, проектирани така, че да се отварят дори и в най-тесните пространства, като лявата е по-малка от дясната.

Електрическото задвижване се осигурява от батерия с капацитет 15 kWh, която може да се смени „за секунди”, като по този начин Minimo може да продължи пътуването си много по-бързо от други електромобили. Но подробности по темата за момента липсват. Seat твърди, че Minimo може да измине над 100 км при напълно заредена батерията, което е повече от достатъчно за ежедневните нужди в града.

Именно сменяемата батерия дава основание на Seat да вярва, че по този начин могат да се намалят операционните разходи на услугата за споделено ползване, каквато е първоначалната идея зад модела. Minimo е проектиран така, че в него да може да се вградят технологии за автономно управление от Ниво 4 (когато са готови), т.е. той сам да може да взима пътника, когато той направи поръчка за транспорт.

Следете ни навсякъде и по всяко време с мобилното приложение на Vesti.bg. Можете да го изтеглите от Google Play и AppStore.

За още любопитно съдържание последвайте страницата ни в Instagram.

Убийствена визия и 100% електрическа версия за новия Peugeot 208

ADAC реабилитира дизела

Хибридният Formentor е първият „истински” модел на Cupra

Абонирайте се и прочетете първи "Непубликувано" и обзор на деня за 2 мин. Безплатно е :-)

@
Коментирай
Кирилица:
Фонетична
Имате 2000 позволени символа

* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!

8 коментара
 
Публикуваха тарифите на ТОЛ таксите
Ексклузивно

Публикуваха тарифите на ТОЛ таксите

Преди 14 часа
Петко, който сам режисира живота си
Ексклузивно

Петко, който сам режисира живота си

Преди 16 часа
Обратно в сайта X

ДОСТЪП ЗА ЛОГНАТИ ПОТРЕБИТЕЛИ За да пишете, оценявате или докладвате коментари, моля логнете се в профила си.

  1. Запомни ме
забравена парола Полетата маркирани с * са задължителни
Полето Потребителско име не трябва да е празно.
Полето E-mail не трябва да е празно.
Полето Парола не трябва да е празно.
Полето Повторете паролата не трябва да е празно.
  1. Декларирам, че съм се запознал с Общите условия за ползване на услугите на Нетинфо.
Полетата маркирани с * са задължителни

Водещи новини