Първият плъг-ин хибрид на Citroen с разход 1,7 л/100 км
Източник: Citroen
5

Citroеn стартира електрическата си офанзива с плъг-ин версията на C5 Aircross. Той е първият модел, част от офанзивата на Citroеn за електрифициране на автомобилите, чиято цел е да се предложат електрифицирани версии на 100% от гамата до 2025 г.

Преди да маркираме очевидното за подобен род автомобили, ще отбележим окачването Progressive Hydraulic Cushions, разработено на база опита на Citroen в моторните спортове. Хидравличните ограничители осигуряват по-добро абсорбиране на ударите, а в процеса на разработване на окачването са издадени 20 патента. Една от особеностите на хибридната версия е, че тя е оборудвана с многораменен заден мост, гаранция за надеждно и адекватно поведение.

За уникалната комфортна возия способстват и седалките Advanced Comfort, които предлагат мека пяна с дебелина 15 мм за седалищната част.

Източник: Citroen

Задвижването е поверено на бензиновия двигател PureTech 180, подпомаган от електромотор с мощност 80 kW, разположен между ДВГ и 8-степенната автоматична кутия. Така сумарната мощност достига 225 к.с., а въртящият момент от 320 Нм се предава към предните колела. Литиево-йонната батерия е с капацитет 13,2 kWh, позволяваща максимален пробег от 50 км (WLTP) само на ток.

Времето за презареждане на батерията е оптимизирано. От класически домашен контакт батерията се зарежда за една нощ, между 4 ч (контакт 14 A от типа Green’up™ Legrand) и 7 ч (стандартен контакт). На зарядна станция Wall Box 32 A, закупена или под наем, с допълнително зарядно устройство 7,4 kW, зареждането на батерията е ускорено и се осъществява за по-малко от 2 ч.

Източник: Citroen

Друга много важна характеристика на модела се крие в изключителната модулност на интериора. Благодарение на интелигентното разположение на батерията под задните седалки, и трите задни седалки са пъзгащи се, накланящи се и сгъваеми. Обемът на багажника варира от 460 л до 600 л, рекордна стойност в категорията.

На пазара моделът ще излезе в края на първото тримесечие на 2020 г., като стартовата му цена във Франция е 39 950 евро. Батерията е с гаранция 8 години или 160 000 км за 70% от зарядния ѝ капацитет.

Следете ни навсякъде и по всяко време с мобилното приложение на Vesti.bg. Можете да го изтеглите от Google Play и AppStore.

За още любопитно съдържание последвайте страницата ни в Instagram.

Германия ускорява електрификацията с по-големи субсидии

Magna работи по следващото поколение електрически мотор

Задава се поредният електромобил от Volkswagen

Абонирайте се и прочетете първи "Непубликувано" и обзор на деня за 2 мин. Безплатно е :-)

@
Коментирай
Кирилица:
Фонетична
Имате 2000 позволени символа

* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!

5 коментара
 
Нова маска влиза в „Маскираният певец“
Ексклузивно

Нова маска влиза в „Маскираният певец“

Преди 43 минути
Протестите в Иран
Ексклузивно

Протести в Иран, има загинали

Преди 14 часа
Мануела
Фото кредит: Владислава Атанасова
Ексклузивно

 „Как така си инвалид, пък не си в...

Преди 23 часа
София
Ексклузивно

Чист ли е въздухът, който дишаме

Преди 1 ден
Обратно в сайта X

ДОСТЪП ЗА ЛОГНАТИ ПОТРЕБИТЕЛИ За да пишете, оценявате или докладвате коментари, моля логнете се в профила си.

  1. Запомни ме
забравена парола Полетата маркирани с * са задължителни
Полето Потребителско име не трябва да е празно.
Полето E-mail не трябва да е празно.
Полето Парола не трябва да е празно.
Полето Повторете паролата не трябва да е празно.
  1. Декларирам, че съм се запознал с Общите условия за ползване на услугите на Нетинфо.
Полетата маркирани с * са задължителни

Водещи новини