Insignia GSi е по-бърза от предишната Insignia OPC на „Северната дъга”
Източник: netinfo
0

Insignia GSi е продължител на дългата традиция на спортни автомобили на Opel, които носят знака GSi. Първите модели с това име са Manta GSi и Kadett GSi (115 к.с. от 1.8-литров мотор) през 1984 г.

Характерни за новото поколение Insignia са комбинацията от лека конструкция, нисък център на тежестта и 2.0-литров турбо агрегат. Резултатът от всичко това е отличният баланс и много доброто съотношение между мощност и тегло.

„Новата Insignia GSi е осезаемо по-бърза на обиколка на „Северната дъга” от иначе по-мощната Insignia OPC от предишното поколение”, заключва директорът на отдела на Opel Performance Cars & Motorsport Фолкер Стричек след тестовете. Една от причините за това е фактът, че GSi е със 160 килограма по-лек от сравнимата Insignia OPC 2.8 V6 Turbo.

Тук в планината Айфел, по която е разположена легендарната писта, Opel разполага със свой тестови център за настройка на спортни и състезателни автомобили. Инженерите на Opel са разработили напълно новата ходова част на GSi на „Нюрбургринг”. По-късите пружини снижават GSi с 10 милиметра, а специалните спортни амортисьори намаляват движенията на каросерията до минимум. Изключителните спирачки Brembo и директното управление са адаптирани по съответния начин. Insignia GSi е оборудвана с мехатронната ходова част FlexRide. Водачът може да избира между режими Standard, Tour и Sport. В зависимост от избрания режим кормилното управление и реакциите на подаване на газ, респективно алгоритъма на отваряне на дроселовата клапа стават още по-директни. Ексклузивен за GSi е режимът Competition, който се активира с помощта на бутона за управление на ESP.

Спортната ходова част, разработена при съчетаване с гумите с високо ниво на сцепление Michelin Pilot Sport 4 S и големите 20-цолови колела, предлагат невероятно ниво на сцепление с пътя. Допълнителен принос за това има и двойното предаване със стандартната система за активно разпределение на въртящия момент torque vectoring, която е уникална в сегмента. В това високотехнологично решение, конвенционалният диференциал на задния мост е заменен от два съединителя – конструкция, позволяваща подаване на по-голям въртящ момент към някое от колелата с реакция в рамките на части от секундата и в зависимост от ситуацията на пътя.

Мощният 2.0-литров агрегат разполага с мощност от 191 кВт (260 к.с.) и въртящ момент от 400 Нм (разход на гориво по NEDC: 8,6 л/100 км комбинирани; 197 г/км CO2). Четирицилиндровата машина е комбинирана с напълно нова осемстепенна автоматична трансмисия.

Още новини може да откриете на нашата Facebook страница ТУК.

Четете още:

Как една грешка се превърна в шедьовър, или тест драйв на Nissan Qashqai

Новият електромобил на VW ще е с до $8000 по-евтин от Model 3

Mercedes-Benz X-Class е най-луксозният сред луксозните пикапи

Получавай безплатно най-горещите новини от Vesti.bg

@
Коментирай
Кирилица:
Фонетична
Имате 2000 позволени символа

* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!

Русия изцяло затваря границите си
Ексклузивно

Русия изцяло затваря границите си

Преди 8 часа
18 нови случая на коронавирус
Ексклузивно

18 нови случая на коронавирус

Преди 12 часа
Седма жертва на COVID-19 у нас
Ексклузивно

Седма жертва на COVID-19 у нас

Преди 20 часа
Обратно в сайта X

ДОСТЪП ЗА ЛОГНАТИ ПОТРЕБИТЕЛИ За да пишете, оценявате или докладвате коментари, моля логнете се в профила си.

  1. Запомни ме
забравена парола Полетата маркирани с * са задължителни
Полето Потребителско име не трябва да е празно.
Полето E-mail не трябва да е празно.
Полето Парола не трябва да е празно.
Полето Повторете паролата не трябва да е празно.
  1. Декларирам, че съм се запознал с Общите условия за ползване на услугите на Нетинфо.
Полетата маркирани с * са задължителни

Водещи новини