Пламен Георгиев

Бензин в кръвта. Това е толкова изтъркано клише, че дори е срамно да се използва, но редакторът на автомобилната ни рубрика не се замисля да го използва по свой адрес. Пламен Георгиев има 26 години стаж като автомобилен журналист, през което време има близо 1100 тестове на различни модели, модификации, версии. От три години е главен редактор на CarMarket.bg

AI ще превърне автомобила в Auto Sapiens, ще взаимодейства с нас и с емоции

AI ще превърне автомобила в Auto Sapiens, ще взаимодейства с нас и с емоции

В бъдеще колата ще може да взаимодейства с потребителя, да обработва информация, да се учи и да действа автономно

<p>ЕНП иска живот за ДВГ и след 2035 г.</p>

ЕНП иска живот за ДВГ и след 2035 г.

ЕНП бяха обещали да поискат това, сега става приоритет на Европейската народна партия в Брюксел

MG4

Клиентската лоялност спада заради електромобилите

Това значи, че европейските купувачи са по-склонни да обмислят покупката на EV от нетрадиционни марки, което дава на стартъпите и китайските фирми по-голям шанс за пазарен дял

Какви проблеми с колата може да донесе горещото време

Какви проблеми с колата може да донесе горещото време

Много неизправности по автомобила, които не се проявяват в хладно време, могат да се проявят под палещото слънце

Mercedes-Benz EQS SUV тежи 2,9 тона

Колите са „надебелели“ с 400 кг за седем години

Резкият скок на теглото се дължи на електрификацията, популярността на SUV и изчезването на леките малки коли

Skoda Enyaq Coupe iV (снимката е илюстративна)

Защо EV все още имат повече проблеми от ДВГ

Разбираме го от мащабно проучване за надеждността на автомобилите

<p lang="bg-BG" style="line-height: 100%; margin-bottom: 0cm">Hyundai Kona&nbsp;е като &bdquo;дебела&rdquo; банкова сметка (тест драйв)</p>

Hyundai Kona е като „дебела” банкова сметка (тест драйв)

Причината за горното становище се крие в простата истина, че по-голяма сметка винаги е по-добре. В случая визирам вътрешните размери, които са опаковани в дизайн, излязъл сякаш от някоя фантастика

BMW M5

Китайските компании са по-иновативни от германските

Успокоението е, че все пак BMW (макар и с минимален аванс) е най-иновативната автомобилна компания

BMW M5

Ето го: Това е най-мощното BMW M5 в историята

„Петицата“ идва с V8 и електромотор за системни 727 к.с. и 1000 Нм, но и с гигантско тегло, над 2,5 тона