Н ай-доброто от градската среда ще бъде пренесено на Боровец – 24-ти януари, благодарение на Red Bull Fragments.
Трасето ще бъде смайващо: две линии с по осем и пет уреда, класически „stairs сетъп“ и високоскоростна секция.
Това ще бъдат арената за „игра“ на елита на българската и европейска фрийстайл сноуборд сцена.
Какво да очаквате – едно състезание, 35 участници сноубордисти и още 5 с wild cards, един уникален сетъп и четирийсет различни комбинации от линии . То е първото по рода си състезание у нас, в което местни и чуждестранни фрийстайл сноубордисти ще имат шанса да премерят силите си в отворена Rail Jam сесия.
Предварително поканените български и чуждестранни сноубордисти ще бъдат оценявани от не кого да е, а от полската „машина“ и атлет на Red Bull в ролята си на гост-жури Wojtek “GNIAZDO” Pawlusiak, и от известния олимпийски съдия от Сочи – словенецът Изток Суматич.
Форматът на събитието (отворена Rail Jam сесия) позволява всеки състезател сам да избира броя и сложността на линиите си – кога, колко и какви „трикове“ да извърши в определената времева рамка на сесията, без фиксиран стартов ред. Зад уникалната комбинация от рейлове, wallride-и и стълби стоят A team, които заедно с Gniazdo, са се погрижили за изготвянето на трасе от световно ниво.
На почетната стълбичка ще се качат 3-ма състезатели, а първенецът ще получи голямата награда на Red Bull Fragments, която засега остава тайна. Наградният фонд е на обща стойност 3500 евро.
За стимулиране и развитие на качествената екстремна фотография/видео, след състезанието ще стратира конкурс за най-добра „екшън снимка“, направена от почитателите на зимните спортове.
На страницата на събитието ще бъдат публикувани актуалните новини и детайли относно програмата, участниците и голямата награда, както и конкурса за снимки и видео.
„От проекта, който видях, setup-ът изглежда велико, изключително креативен, ще е приятен за окото на зрителите заради многообразието от трикове и избори от страна на състезателите. Ето така се прави. Браво, България!“, каза Изток Суматич по отношение на трасето.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!