Пощенска банка: С близо 50% расте броят на клиенти, които ползват онлайн банкиране само за година
Източник: Postbank
0

З а поредна година онлайн банкирането на Пощенска банка бележи съществен ръст, сочат данните за 2019 г., сравнени с тези за 2018 г. 47% е ръстът на годишна база на потребителите, които извършват парични трансакции онлайн през дигиталните канали на банката. Още по-съществено е нарастването при използването на мобилното банкиране „m-Postbank“, където за година има близо 100% повишение на активните потребители и общата сума на направените трансакции и съответно 80% ръст при общия брой на трансакциите.

Източник: Postbank

В следствие на все по-активната употреба на дигиталните канали от клиентите на банката, общият дял на направени трансакции в дигитална среда достига 73% в края на 2019 г., спрямо 27% на извършените в клон. За сравнение, в края на 2018 г. общият дял на трансакции в дигитална среда се е равнявал на 57%.

Източник: Postbank

Иновативните дигитални услуги на Пощенска банка – апликацията EVA Postbank и чатботът EVA във Facebook, добиват все по-голяма популярност сред клиентите, особено сред тези до 45 г. Мобилното приложение EVA Postbank е създадено през септември 2019 г., за да осигури на клиентите на Банка Пиреос бърза и надеждна информация за обединението с Пощенска банка. То е първото по рода си с интегриран чатбот, който отговаря на клиентски въпроси, осигурява актуална и полезна информация за продукти и услуги и има допълнителна функция за „Live chat“ с експерт от банката. Само за 4 месеца то обслужи над 25% от активните клиенти на Банка Пиреос. В деня на обединението на двете институции EVA Postbank има проведени по над 570 разговора на час и близо 50 разговора в минута, което допринесе за значително облекчаване на трафика в Кол Центъра и за по-доброто клиентско преживяване. След обединението EVA Postbank предоставя полезна информация за продуктите и услугите на Пощенска банка, за локацията на най-близките офиси, финансови съвети и др.

Източник: Postbank

Единственият у нас банков чатбот във Facebook Messenger, ЕVA, също постави рекорди през 2019 г. Той е използван за година от 80 000 уникални потребители, които потърсиха чрез него решение за своите финансови нужди. Общо 1 млн. евро е стойността на заявките за потребителски кредит, обработени от EVA, което го превръща в един от най-успешните „служители“ на Пощенска банка. Запазва се тенденцията почти половината от потребителите му – 45%, да се връщат за следващ разговор. 60% от запитванията в EVA са за възможностите за финансиране на ремонт или за закупуване на автомобили и техника. В 30% от случаите потребителите търсят допълнителни средства до заплата и за финансиране на по-малки покупки. Тенденцията сочи и нарастващ интерес през чатбота да се проучват възможностите за финансиране на покупка на имот.

„Съществените ръстове в използването на дигиталните ни канали през 2019 г. показват категорично, че клиентите възприемат Пощенска банка като иновативна компания, която отговоря на очакванията им за бързи, надеждни и изгодни онлайн услуги. Съотношението на дигиталните трансакции спрямо тези на каса в клон на банката устойчиво расте – с 66% за последните две години. Все по-голям е и броят на потребителите, които използват електронно и мобилно банкиране не само за справки и информация, а и за да извършват парични трансакции. В отговор на техните очаквания ние постоянно надграждаме възможностите за дистанционно обслужване, за да осигурим най-доброто преживяване на потребителите, да им спестим време и средства“, коментират от Пощенска банка.

Източник: Postbank

Все повече клиенти търсят финансиране онлайн, като подадените онлайн заявки за потребителски кредити през 2019 г. са с 20% повече спрямо 2018 г., а усвоените суми нарастват с 38% на годишна база. За да осигури на своите клиенти изцяло дигитален процес по заявяване и взимане на потребителски кредит, през 2019 г. банката стартира тестово услугата за онлайн подписване на кредитни документи, която от началото на 2020 г. вече масово може да се използва от клиентите на банката, които подават искане за потребителски кредит през някой от дистанционните канали, като например онлайн заявление. С новата услуга се предоставя възможността за дистанционно подписване на всички необходими документи за отпускане на кредит, включително и усвояването на сумата по сметка в банката, без физически клиентите да посещават банков клон.

 
Коментари 0
Кирилица:
Фонетична
Имате 2000 позволени символа

* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!

Обратно в сайта X

ДОСТЪП ЗА ЛОГНАТИ ПОТРЕБИТЕЛИ За да пишете, оценявате или докладвате коментари, моля логнете се в профила си.

  1. Запомни ме
забравена парола Полетата маркирани с * са задължителни
Полето Потребителско име не трябва да е празно.
Полето E-mail не трябва да е празно.
Полето Парола не трябва да е празно.
Полето Повторете паролата не трябва да е празно.
  1. Декларирам, че съм се запознал с Общите условия за ползване на услугите на Нетинфо.
Полетата маркирани с * са задължителни
Руският медиен регулатор блокира приложението Viber

Руският медиен регулатор блокира приложението Viber

Свят Преди 4 часа

Това е последната от поредицата социални медийни услуги, забранени от властите в страната

Километрично задръстване на Северната тангента в София

Километрично задръстване на Северната тангента в София

България Преди 4 часа

И трите платна в посока Кулата са блокирани

,

Правителството на Джо Байдън преподписа договор за научно сътрудничество с Китай

Свят Преди 6 часа

Белият дом заяви, че договорът вече съдържа значително по-строги клаузи

Снимката е илюстративна

Доживотна присъда за единия от убийците на аптекарка в Русе

България Преди 6 часа

Еранухи Пехливанян беше отвлечена, убита и разчленена през 2022 г.

,

МВнР: България и САЩ установяват засилено партньорство в граничната сигурност

България Преди 7 часа

Това стана ясно след среща между посланик Кенет Мертен и външния министър Иван Кондов

Защо Стоунхендж все още е загадка. 7 теории за неговия произход и предназначение

Защо Стоунхендж все още е загадка. 7 теории за неговия произход и предназначение

Любопитно Преди 7 часа

Това са седемте най-често срещани теории, които се опитват да хвърлят светлина върху тази мистерия

Случайно откриха неиздавани записи на Майкъл Джексън в склад

Случайно откриха неиздавани записи на Майкъл Джексън в склад

Любопитно Преди 7 часа

Касетите съдържат 12 неиздавани парчета, по които Джексън е работил между 1989 и 1991 г.,

Как да стоплим бебето в количката през зимата

Как да стоплим бебето в количката през зимата

Любопитно Преди 7 часа

Ето няколко насоки, които ще ви бъдат от полза

Служебното правителство внесе бюджетните закони в Народното събрание

Служебното правителство внесе бюджетните закони в Народното събрание

България Преди 7 часа

С бизнеса беше постигнато съгласие вместо предлаганият данък за подземните богатства, да бъде внесена еднократна вноска за 2025 г.

д

ЕИБ отпуска 250 млн. евро заем на България за съфинансиране на европроекти

България Преди 7 часа

Финансирането ще укрепи икономиката, ще поощри растежа и конкурентоспособността и ще подобри жизнения стандарт

Снимката е илюстративна

Осем години затвор за подсъдим, прегазил четирима души край Монтана

България Преди 7 часа

Подсъдимият работел като шофьор във фирма за международни превози

Олаф Шолц

Politico: Шолц в Германия е на финала на играта си. Ето какво ще се случи.

Свят Преди 8 часа

Вотът на доверие към канцлера Олаф Шолц в германския парламент в понеделник, който той почти сигурно ще загуби, е само последната стъпка в процеса

.

Масова 24-часова стачка блокира транспорта в Италия

Свят Преди 8 часа

Причината е недоволство от проектобюджета

Каузите финансова и дигитална грамотност ангажират екипа на Пощенска банка

Каузите финансова и дигитална грамотност ангажират екипа на Пощенска банка

Пари Преди 8 часа

Експерти са се посветили на каузата да повишават финансова грамотност на децата и младежите

Заради разюздано парти: Разследват персонал на Бъкингамския дворец

Заради разюздано парти: Разследват персонал на Бъкингамския дворец

Свят Преди 8 часа

Афтърпартито е приключило с „побой“ и „кавга в бар“