Пощенска банка: С близо 50% расте броят на клиенти, които ползват онлайн банкиране само за година
Източник: Postbank
0

З а поредна година онлайн банкирането на Пощенска банка бележи съществен ръст, сочат данните за 2019 г., сравнени с тези за 2018 г. 47% е ръстът на годишна база на потребителите, които извършват парични трансакции онлайн през дигиталните канали на банката. Още по-съществено е нарастването при използването на мобилното банкиране „m-Postbank“, където за година има близо 100% повишение на активните потребители и общата сума на направените трансакции и съответно 80% ръст при общия брой на трансакциите.

Източник: Postbank

В следствие на все по-активната употреба на дигиталните канали от клиентите на банката, общият дял на направени трансакции в дигитална среда достига 73% в края на 2019 г., спрямо 27% на извършените в клон. За сравнение, в края на 2018 г. общият дял на трансакции в дигитална среда се е равнявал на 57%.

Източник: Postbank

Иновативните дигитални услуги на Пощенска банка – апликацията EVA Postbank и чатботът EVA във Facebook, добиват все по-голяма популярност сред клиентите, особено сред тези до 45 г. Мобилното приложение EVA Postbank е създадено през септември 2019 г., за да осигури на клиентите на Банка Пиреос бърза и надеждна информация за обединението с Пощенска банка. То е първото по рода си с интегриран чатбот, който отговаря на клиентски въпроси, осигурява актуална и полезна информация за продукти и услуги и има допълнителна функция за „Live chat“ с експерт от банката. Само за 4 месеца то обслужи над 25% от активните клиенти на Банка Пиреос. В деня на обединението на двете институции EVA Postbank има проведени по над 570 разговора на час и близо 50 разговора в минута, което допринесе за значително облекчаване на трафика в Кол Центъра и за по-доброто клиентско преживяване. След обединението EVA Postbank предоставя полезна информация за продуктите и услугите на Пощенска банка, за локацията на най-близките офиси, финансови съвети и др.

Източник: Postbank

Единственият у нас банков чатбот във Facebook Messenger, ЕVA, също постави рекорди през 2019 г. Той е използван за година от 80 000 уникални потребители, които потърсиха чрез него решение за своите финансови нужди. Общо 1 млн. евро е стойността на заявките за потребителски кредит, обработени от EVA, което го превръща в един от най-успешните „служители“ на Пощенска банка. Запазва се тенденцията почти половината от потребителите му – 45%, да се връщат за следващ разговор. 60% от запитванията в EVA са за възможностите за финансиране на ремонт или за закупуване на автомобили и техника. В 30% от случаите потребителите търсят допълнителни средства до заплата и за финансиране на по-малки покупки. Тенденцията сочи и нарастващ интерес през чатбота да се проучват възможностите за финансиране на покупка на имот.

„Съществените ръстове в използването на дигиталните ни канали през 2019 г. показват категорично, че клиентите възприемат Пощенска банка като иновативна компания, която отговоря на очакванията им за бързи, надеждни и изгодни онлайн услуги. Съотношението на дигиталните трансакции спрямо тези на каса в клон на банката устойчиво расте – с 66% за последните две години. Все по-голям е и броят на потребителите, които използват електронно и мобилно банкиране не само за справки и информация, а и за да извършват парични трансакции. В отговор на техните очаквания ние постоянно надграждаме възможностите за дистанционно обслужване, за да осигурим най-доброто преживяване на потребителите, да им спестим време и средства“, коментират от Пощенска банка.

Източник: Postbank

Все повече клиенти търсят финансиране онлайн, като подадените онлайн заявки за потребителски кредити през 2019 г. са с 20% повече спрямо 2018 г., а усвоените суми нарастват с 38% на годишна база. За да осигури на своите клиенти изцяло дигитален процес по заявяване и взимане на потребителски кредит, през 2019 г. банката стартира тестово услугата за онлайн подписване на кредитни документи, която от началото на 2020 г. вече масово може да се използва от клиентите на банката, които подават искане за потребителски кредит през някой от дистанционните канали, като например онлайн заявление. С новата услуга се предоставя възможността за дистанционно подписване на всички необходими документи за отпускане на кредит, включително и усвояването на сумата по сметка в банката, без физически клиентите да посещават банков клон.

Получавай безплатно най-горещите новини от Vesti.bg

 
Коментари 0
Кирилица:
Фонетична
Имате 2000 позволени символа

* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!

Обратно в сайта X

ДОСТЪП ЗА ЛОГНАТИ ПОТРЕБИТЕЛИ За да пишете, оценявате или докладвате коментари, моля логнете се в профила си.

  1. Запомни ме
забравена парола Полетата маркирани с * са задължителни
Полето Потребителско име не трябва да е празно.
Полето E-mail не трябва да е празно.
Полето Парола не трябва да е празно.
Полето Повторете паролата не трябва да е празно.
  1. Декларирам, че съм се запознал с Общите условия за ползване на услугите на Нетинфо.
Полетата маркирани с * са задължителни

Последни

Уилтън Грегъри

Папа Франциск представи първия кардинал афроамериканец

Свят Преди 4 минути

Изборът на Грегъри беше похвален от защитниците на ЛГБТ общностите в САЩ

Томас Оперман

Зам.-председателят на Бундестага почина внезапно след припадък по време на интервю

Свят Преди 1 час

Политикът от Социалдемократическата партия на Германия (СДП) загуби съзнание по време на снимки на ZDF

Турската лира се срина след Ердоган

Турската лира се срина след Ердоган

Свят Преди 1 час

Така пазарът реагира на думите на президента на Турция

<p>Как аспиринът помага при COVID-19</p>

Как аспиринът помага при COVID-19

Теми в развитие Преди 1 час

Какво казва ново проучване на гръцки учени

Жажда за справедливост в "Откраднат живот: Антитела"

Жажда за справедливост в "Откраднат живот: Антитела"

Любопитно Преди 2 часа

Честта и професионализмът на лекарите ще бъдат подложени на изпитание в предстоящите епизоди

Още един депутат от БСП е с коронавирус

Още един депутат от БСП е с коронавирус

Теми в развитие Преди 2 часа

Иван Димов Иванов сам обяви това във Facebook профила си

Тъмната страна на "зелената" енергия

Тъмната страна на "зелената" енергия

Свят Преди 3 часа

ВЕИ имат все по-голямо пряко въздействие върху природата

<p>Кога да очакваме първия сняг</p>

Кога да очакваме първия сняг

България Преди 3 часа

Вижте прогнозата на синоптикът от НИМХ Красимир Стоев

Ще предаде ли Калин своя приятел Борис в „Братя”?

Ще предаде ли Калин своя приятел Борис в „Братя”?

Любопитно Преди 4 часа

Не пропускайте криминалната драма всеки делничен ден от 22:30 ч. по NOVA

САЩ със закон за защита от космическите процеси

САЩ със закон за защита от космическите процеси

Технологии Преди 4 часа

Агенциите ще трябва да разработят технологии, които да предвиждат и предпазват от опасното "време"

Влак прегази жена край Плевен

Влак прегази жена край Плевен

България Преди 4 часа

Направените проби за алкохол на машиниста и помощника на влака са отрицателни

Гергана Малкоданска

Гери Малкоданска: Вирусът удря слабите места

Теми в развитие Преди 4 часа

Синоптикът на NOVA описа сблъсъка си с COVID-19

Шефът на кабинета на Тръмп: Няма да контролираме ковид - 19

Шефът на кабинета на Тръмп: Няма да контролираме ковид - 19

Теми в развитие Преди 4 часа

Тръмп: Дори и без ваксините, обръщаме кривата

<p>Адв. Марковски: Държавата да раздава маски на хората</p>

Адв. Марковски: Държавата да раздава маски на хората

Теми в развитие Преди 5 часа

Според закона е нужно те да бъдат закупени със средства от държавния бюджет

<p>Спешна помощ: За София са нужни 80 екипа, има само 20</p>

Спешна помощ: За София са нужни 80 екипа, има само 20

Теми в развитие Преди 5 часа

Говорителят на Центъра за спешна медицинска помощ Катя Сунгарска заяви: „Работим в пълна бойна готовност”