Н ю Йорк, (24ти февруари, 2020 г.) – OMD Worldwide, част от Omnicom Media Group, е обявена за глобална медийна агенция на 2020 г. от водещото издание в комуникационната индустрия - „Adweek“ (official Adweek). Така OMD оглави глобалната класация за втора поредна година, а от 2010 г. насам е заемала водещото място общо шест пъти.
Изданието „Adweek“ отдава признание на OMD за това, че агенцията не просто спечелва титлата глобална медийна агенция за 2018 г. след феноменално завръщане, а съумява да използва набраната скорост, за да грабне приза и за 2019 г. Положените усилия донасят на OMD нов бизнес за над 2 млрд. щатски долара, поставяйки я на върха.
„Единственото по-трудно от това да се завърнеш на върха, е да се задържиш там“, каза Флориан Адамски, главен изпълнителен директор на OMD Worldwide. „Фокусирайки се върху таланта на екипа, внедряването на нови технологии и оптимизирането на работните процеси, се превърнахме от агенция, която може да печели, в агенция, която може да печели и за себе си, и за клиентите, отново и отново”, допълни той.
OMD стартира новото десетилетие с по-голям капацитет и отдаденост към своя ангажимент да предоставя по-добри решения, по-добри идеи и по-добри резултати по-бързо за всички свои клиенти.
На българския пазар представители на OMD са Media Direction OMD и Optimum Media OMD, като и двете са водещи медийни агенции в България.
Media Direction OMD обслужва портфолио от над 25 клиенти, основните сред които са: Beiersdorf, Chipita, eMAG International, Henkel, Kaufland, Pepsi Co, Renault Nissan, Walmark. Media Direction OMD е най-ефективната медийна агенция в България за периода 2014-2019 г. според Effie Index.
Optimum Media OMD е част от DDB Group, най-награждавана комуникационна група в България. Агенцията обслужва широко портфолио от международни и локални клиенти, с много от които са изградени дълготрайни партньорски взаимоотношения, като McDonald’s – 25 години, OMK – 15 години, Hasbro, Disney, Jumbo и много др.