В еригата за дрехи втора употреба „Мания“ откри свой нов магазин на 5 юни. Това е петдесетият обект на „Мания“ и втори магазин с марката в Гърция.
„Франчайз бизнесът ни на локално ниво в България се развива успешно. Естествено следствие е търсенето на нови възможности на глобално равнище. Сега с приоритет за нас са Гърция и Румъния, които са близки пазари с голям потенциал“, каза Севдалин Спасов, изпълнителният директор на „Мания Тийм“ АД. „Моментът е изключително подходящ за навлизане на гръцкия пазар по няколко причини - икономическата криза накара гърците да бъдат по-практични в потреблението и по-взискателни към съотношението цена-качество. Само в Атина живеят и работят близо 200 хиляди българи, за които „Мания“ означава доказано качество на много добра цена. След успешния старт на първия ни магазин в Гърция през 2013 г., отворихме и втори магазин в Атина. Паралелно с това продължава експанзията ни и в Румъния, където „Мания“ присъства от 2008 г.“, добави Севдалин Спасов.
В Гърция компанията ще продължи да оперира на франчайз принцип. Правата за първите два магазина са отдадени на доказан български франчайз партньор на „Мания“. Търсят се нови партньори на гръцкия и румънския пазар. Инвестиционните цели на „Мания“ до края на 2014 г. предвиждат отварянето на общо 3 магазина в Гърция. До 3 години се очаква техният брой да бъде не по-малко 20. Маркетинговата политика на компанията е гъвкава и ще бъде съобразена с особеностите на местния пазар.
„Запазваме най-добрите работещи модели и емблематичната за нас концепцията не просто да продаваме дрехи, а да подаряваме преживяване на нашите клиенти; докато те пазаруват в магазините ни в търсене на своята нова находка за деня искаме да се забавляват и да се чувстват необикновени“, каза Дарина Янчева – търговски директор на „Мания“. „Стоките в гръцките ни магазини са със селектирано качество, всеки артикул има отделна цена, обозначена на етикет, а не се продават на килограм, както е в българските ни магазини. Високото ниво на обслужване, познато в България тук е поставено отново на преден план“, поясни тя.
През последната година са отворени 10 нови обекта с бранда „Мания“, което прави общата стойност на инвестицията над 1 млн. лв. Компанията инвестира активно в маркетинг и реклама, обучение на персонала и работещи процедури, улесняващи бизнеса. За изминалите 12 месеца екипът на „Мания“ се е увеличил със 100 нови служители. В сортировъчната база в гр. Варна вече работи втора линия. „Имаме изградена дългосрочна стратегия за бизнес развитие. Целта ни е през 2020 г. да разполагаме с 200 магазина, работещи под марката „Мания“ в цяла Европа”, заяви Севдалин Спасов – изпълнителен директор на магазини „Мания“.
Собственик на веригата магазини за дрехи втора употреба е българската компания „Мания Тийм“ АД, която работи на франчайз принцип и за няколко години успя да спечели доверието на повече от 20 франчайз партньори и хиляди лоялни клиенти. Тя обработва и продава над 700 тона дрехи месечно. В „Мания“ работят 500 човека.