С импатичният мъник "Рено Туинго" съвсем скоро ще се сдобие с наследник. Произвеждан от 1993 г., догодина той ще отстъпи мястото си на нов модел, студия на който френската режия показва на автоизложението в Париж.
Представяният концепткар определено впечатлява, при това не само с футуристичния си интериор, който вероятно няма да е толкова екстравагантен в шосейната версия.
С дължина 3,60 м, ширина 1,70 м и височина 1,40 новото предложение на французите следва актуалната тенденция малките автомобили постепенно да порастват. При това в случая не малко - все още актуалното "Туинго" е 17 см по-късо и 7 см по-тясно.
Дребосъкът вече няма да е с характерната предница, линията на която започва от тавана, минава през косото челно стъкло и завършва при бронята, без да направи нито една чупка.
Представеният в Париж модел не е еднообемен, от което обаче стилът му ни най-малко не страда. Напротив, компактността съвсем не пречи на новото "Туинго" за разлика от предшественика си да изглежда агресивно.
Основна заслуга за "настървения" вид на мъника има двуцветната предна броня с ниско разположена радиаторна решетка, оцветена в черно.
От двете страни на зейналата й паст се намират вентилационните отвори за спирачките, а до тях вниманието привличат огромните за подобен автомобил вежди на калниците.
Впечатление правят не по-малко колосалните нископрофилни гуми, качени на 17-цолови джанти, под чиито спици личат боядисаните в жълто спирачни апарати.
Оформлението на задницата следва познатия модел - двуцветна броня, трапецовидна черна част, от която се подават двете тръби на ауспуха.
Твърде интересен е и дизайнът на стоповете, които, както и фаровете, са светодиодни.
Концептуалното "Туинго" има под капака си 1,2-литров бензинов агрегат. Макар и с малък работен обем, моторът не е за подценяване. Благодарение на турбото, неговата мощност е 100 к.с., а въртящият момент е с пик от 145 Нм.
Скоростната кутия е 6-степенна, задвижващи са предните колела.
Интериорът на малкото "Рено" сякаш е дошъл от бъдещето - четири отделни въртящи се седалки, разделяни от минаващ по цялата дължина на автомобила хай-тек тунел, всичко това гарнирано със искряща синя светлина, която засилва още повече чувството за отдалеченост от сивото настояще.
Огромен мулимедиен екран е скрит в централната част на арматурното табло, където е разположен и скромният скоростомер. На разположение на водача е и още един кръгъл прибор, който е поставен на кормилната колона, точно зад волана.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!