Samsung - по-близо до потребителя
Източник: Samsung
0

Пазарната стратегия

Българският офис Samsung Electronics променя досегашния си начин на работа и от 1 юли тази година започва дистрибуция на продуктите си чрез директно управление на продажби. Новият пазарен подход на Samsung е част от глобалната стратегия на марката и има за цел да направи връзката с крайния потребител по-директна и интензивна.

"До момента продуктите на Samsung Eletronics се дистрибутираха в България от фирма "К&К Електроникс". В резултат на дългогодишното ни бизнес сътрудничество с единствения ни дилър тук, ние постигнахме лидерска позиция в много продуктови категории", каза Шакир Ахмедов, мениджър на дивизията за IT Продукти.

Ползи за потребителя

Новият бизнес модел на Samsung ще направи още по-достъпни продуктите на компанията. Освен "К&К Електроникс", новите патньори на Samsung Electronics са "Видео Лукс" и "Зора", а на IT продуктите дистрибутори са "Солитрон" и "Поликомп". Съответно продуктите на Samsung ще могат да се намерят във всички вериги магазини за електроника - "Техномаркет", "Технополис", "Зора", "Мултирама", "Плесио" и други, както и във всички дилъри на "Солитрон" и "Поликомп".

Сервизна мрежа и поддръжка

От Samsung са предприели няколко важни и големи стъпки за обслужване на клиентите. Първата стъпка е изграждането на телефонен център за обслужване на клиенти, който ще обслужва българските клиенти. Реалното му опериране ще започне от август, а телефонът за връзка е 0700 1 33 11.

Следващата стъпка е свързана с разширяване на сервизната мрежа за обслужване на копоративните клиенти, която ще включва не само досегашните партньори, а и други оторизирани сервизни центрове. Те имат статута и правата да обслужват продукти с марката Samsung, като са минали съответните програми на обучение.

"С новата сервизна мрежа ще сме с една крачка пред всичките ни конкуренти, защото броят на оторизираните компании ще надвишава в пъти всяка друга сервизна система", сподели Шакир Ахмедов.

Новата система на обслужване включва не само стандартното сервизно обслужване, но и поддръжка, профилактика и анализ на решенията.

Екологията в политиката на Samsung

Samsung смята за своя отговорност да прави бизнес така, че максимално да щади планетата и поради тази причина компанията създаде инициативата PlanetFirst. Всеки продукт със символа PlanetFirst, е създаден така, че да се отличава със своя иновативен и еко дизайн. Сега всеки от нас може да направи по-зелен и точен избор - от LED телевизори и хладилници, консумиращи по-малко електричество, до мобилни телефони, зареждащи се от слънцето.

Целта на Samsung за 2013 г. да стане водеща екологично съобразна компания и 100% от подукти й да надвишат световните стандарти за екологична безопастност.

PlanetFirst означава, че компанията поема ангажимента винаги да мисли за въздействието върху околната среда, докато продължава да проектира, разработва и произвежда иновативни устройства.

Samsung разработи и българска версия на сайта samsungplanetfirst.eu, където всеки може да се запознае с продуктите от серията PlanetFirst, както и да научи полезни съвети, които може да приложи в желанието си за опазването на планетата.

Отличителните предимства и хитови продукти на Samsung

"Samsung е първата компания, която пусна на пазара 3D LED телевизори през тази година. При фотоапаратите имаме нововъведения като двоен дисплей, AMOLED за по-добро изображение върху дисплея, както и първия в гамата ни хибриден фотоапарат, предоставящ качество на снимките, както при огледално-рефлексен фотоапарат в много по-компактен размер", обяснява Христофор Петков, мениджър ключови клиенти на дизизията за аудио и видео продукти.

Три са основните предимства на Samsung, които поставят компанията с крачка напред пред конкурентите й - иновативност, качество и дизайн.

"За 2010 г. ще имаме няколко хитови продукта във всяка категория - прахосмукачка-робот, серия луксозни хладилници с фризери "Света" със 7-инчов сензорен екран, серия перални машини с функция Bubble wash (пране с пяна), както и микровълнова фурна със сензор за тегло и влажност", допълва Елена Томова, продуктов мениджър на бяла техника в българския офис на Samsung.

Как се справя Samsung по време на криза

В условия на криза се открояват компании със силни основи, каквато е Samsung и с качество на продуктите, защото това е нещо, с което потребителят не прави компромис. Благодарение на това, въпреки влошените икономически условия, компанията запази лидерските си позиции и постоянно увеличава пазарния си дял във всеки един сегемент.

Абонирайте се и прочетете първи "Непубликувано" и обзор на деня за 2 мин. Безплатно е :-)

@
Коментирай
Кирилица:
Фонетична
Имате 2000 позволени символа

* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!

Не пропускай

<p>Жената, която <strong>спаси милиони</strong> животи </p>
Ексклузивно

Жената, която спаси милиони животи 

Преди 17 часа
Обраха митницата в Благоевград
Ексклузивно

Обраха митницата в Благоевград

Преди 10 часа
<p>Хари и Меган губят кралските си титли</p>
Ексклузивно

Хари и Меган губят кралските си титли

Преди 5 часа
Обраха митницата в Благоевград
Ексклузивно

Обраха митницата в Благоевград

Преди 10 часа
Млад мъж се самозапали в колата си
Ексклузивно

Млад мъж се самозапали в колата си

Преди 12 часа
Какво не знаем за круизите
Ексклузивно

Какво не знаем за круизите

Преди 15 часа
Бум на варицела в цялата страна
Ексклузивно

Бум на варицела в цялата страна

Преди 15 часа
Къде е обявен жълт код за мъгла днес
Ексклузивно

Къде е обявен жълт код за мъгла днес

Преди 17 часа
<p>Жената, която <strong>спаси милиони</strong> животи&nbsp;</p>
Ексклузивно

Жената, която спаси милиони животи 

Преди 17 часа
Обратно в сайта X

ДОСТЪП ЗА ЛОГНАТИ ПОТРЕБИТЕЛИ За да пишете, оценявате или докладвате коментари, моля логнете се в профила си.

  1. Запомни ме
забравена парола Полетата маркирани с * са задължителни
Полето Потребителско име не трябва да е празно.
Полето E-mail не трябва да е празно.
Полето Парола не трябва да е празно.
Полето Повторете паролата не трябва да е празно.
  1. Декларирам, че съм се запознал с Общите условия за ползване на услугите на Нетинфо.
Полетата маркирани с * са задължителни

Водещи новини