И нтересът към българската бира "Болярка" може да има крайно опасен ефект върху мъжете шофьори в Италия. Проблемът със светлото пиво обаче не е в съдържанието на алкохол, а в реклама, приканваща италианците да я опитат.
Огромен плакат с богато надарена жена, чиито прелести преливат пищно над бира "Болярка", а един от пръстите на ръката й праща двусмислени послания към потребителя, е окачен на едно от кръстовищата в италианския град Савона, където само за няколко дни станаха серия от автомобилни инциденти.
Първата жертва на плаката бе пенсионер, който, захласнат в рекламата, се подхлъзнал и счупил лакът. Следващият инцидент бе верижна катастрофа, разказва радио "Дойче веле".
Откакто е поставена рекламата, на кръстовището редовно стават задръствания. Живеещите наоколо се оплакали пред местната пътна полиция от шума и хаоса, предизвикан от зяпащите плаката шофьори, и настояват рекламата да бъде свалена, съобщава вестник "Ил джорнале" (Ilgiornale.it).
Рекламата на бирата е дело на местен локал, който, за да привлече нови клиенти, предлага по-екзотични марки напитки. В тази категория е и "Болярка", която, поне в Савона, вече се радва на популярност.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!