
Въпреки това прогнозите са, че Halo 3 едва ли ще счупи наскоро поставения рекорд от The Burning Crusade - експенжъна на World of Warcraft, който само за първите 24 часа след появата си на пазара продаде повече от 2,4 милиона копия.
Според достоверни източници дейността по промоцията на Halo 3 се развива по план като за целта вече са сключени договори със собствениците на водещи търговски марки като Mountain Dew, 7-Eleven, Pontiac, Comcas и Burger King.
Огромната популярност на франчайзът Halo несъмнено привлича интереса и на големите търговски вериги по цял свят. Този факт още веднъж навежда на мисълта, че премиерата на Halo 3 няма да отстъпва по нищо на премиерите на големите холивудски блокбастъри.
Третата част на играта ще се появи в 3 различни издания, най-луксозното от които, наречено The Legendary Edition ще бъде опаковано в специална кутийка със формата на спартански шлем и ще съдържа два отделни диска с всевъзможно бонус съдържание. По предварителни данни цената на Halo 3 The Legendary Edition ще е от порядъка но 129,99$.
Източник: IDG.BG