Н а външен вид спортната "Октавия" ще се различава лесно от редовите версии освен по логото RS, също и по и сдвоения ауспух, както и по джантите от леки сплави, които откриват боядисаните в зелено спирачни апарати. Седанът освен това ще има и елегантен спойлер на капака на багажника.
RS версия има и "Фабия" - по-малкия модел на чешката компания, собственост на немския концерн "Фолксваген".
Тази спортно ориентирана модификация е твърде интересна с факта, че двигателят, вграждан в нея е дизелов - 1.9 TDI (130 к.с., максимален въртящ момент 310 Нм). Ускорението на "Фабия RS" от 0 до 100 км/ч става за 9,6 сек., а максималната скорост стига до 204 км/ч.
"Шкода Фабия" бе най-продаваният автомобил на българския пазар през последните няколко години, но през първата половина на 2005 г. отстъпи лидерското си място на "Рено Клио Симбол".
По-голямата "Октавия" пък е носител на приза "кола на годината (2005)" за България.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!