
Pioneer Kuro Plasma за $5000
Новата серия плазмени телевизори на Pioneer са с брендa Kuro (думата означава „черно” на японски), за да привлече внимание към качеството на картината при тъмните сцени. От компанията твърдят, че нивата на черното се с 80% по-добри от тези на предишните модели. Някои телевизори от новата серия са с резолюция до 720p, други – с 1080p. Най-интересният от тях – 50-инчовият PDP5010FD има сензор, който следи за осветеността в помещението и система, чрез която данните се сравняват с тези за съдържанието изобразявано на екрана и автоматично настройва работните параметри в съответствие с тях.
[pagebreak]
Новите течнокристални дисплеи на Samsung са със светодиодна подсветка
Цената на новия 71-инчов LCD телевизор на Samsung със светодиодна подсветка и контраст 500 000:1 e $40 000. До този момент не сме и предполагали, че за да си купите телевизор може да ви се наложи да си ипотекирате апартамента. Единственият друг относително нов модел на Samsung е по-малкият LN-T4081F, показан на снимката, с който можете да се сдобиете „само” за $3000. Значителната разлика в цената спрямо тази на обикновените модели плащате за светодиодната подсветка, която осигурява по-добър контраст. [pagebreak]
Най-тънките рамки на LCD дисплей от Toshiba
Toshiba показа два LCD телевизора, за които твърди, че са с най-тънките рамки – едва 0,9 инча и затова се побират в по-тесни пространства спрямо стандартните модели. Дисплеят с диагонал 40-инча, например, заема място, колкото обикновен 37-инчов телевизор, който всъщност е с габарит 37,7-инча. На снимката горе е показан 40-инчовият 40RF350U, който се предлага за $1900, а аналогичен 46-инчова модел върви за $2500. [pagebreak]
Петдесетинчовата плазма: Panasonic TH-50PZ77
Panasonic показаха няколко нови 1080p плазми, между които 42-инчов модел (TH-42PZ77) и 50-инчов: TH-50PZ77. Всички модели от тази серия имат вградени четци за SD карти, през които ще можете да гледате клипове, заснети на Panasonic HD камкордер. [pagebreak]
Още по-тънки рамки от Mitsubishi
Mitsubishi се похвалиха, че рамките на новите им телевизори са още по-тънки от тези на Toshiba, но според сухите цифри това не е точно така. Представителят на Mitsubishi обясни, че дебелината на UltraThin Frame е 24 милиметра, които се равняват на 0,945 инча – съвсем малко повече от 0,9-те, каквато е дебелината при Toshiba. Дори и в този случай, обаче, 40-инчовия модел се побира в мястото, заемано от стандартен 37-инчов. Телевизорът с диагонал 40 инча LT-40133 се продава за $2500, а показаният на снимката 52-инчов LT-52244 – за $5300. [pagebreak]
Технология за намаляване на размазването с новите LCD-та на JVC
JVC имат няколко нови модела от второто поколение 120-херцови течнокристални дисплеи, носещи бренда Clear Motion Drive II. Честотата на опреснаване от 120 херца е два пъти по-висока спрямо обичайната – 60 Hz, добавяйки допълнителен интерполиран кадър, за да намалят размазването при бързо движещи се обекти. От компанията твърдят, че за генерирането на единствен пиксел от междинният интерполиран кадър се използват по 4000 пиксела от предишния и следващия. Наистина, когато от JVC показаха телевизора си до тези на Sony и Toshiba, замазването беше видимо по-малко. Продуктовата линия се състои от 37-инчов модел LT-37X898 за $2100, 42-инчов LT-42X898 за $2600 и 47-инчов LT-47X898 за $3300, показан на снимката. [pagebreak]
Новите LCD телевизори на Sharp са още по-тънки Sharp не говориха за дебелина на рамките, а подчертаха, че дисплеите на телевизорите от новата серия D64U са с 25% по-тънки от тези на предишната серия и те наистина са, въпреки, че и предходните на бяха особено тънки. Тези телевизори поддържат резолюции до 1080p, а цените съответно на 42-инчовия, 46-инчовия и 52-инчовия модел струват съответно $2000, $2700 и $3800. [pagebreak]
Три нови LCD телевизора от LG
LG Electronics пускат три нови 1080p телевизора от серията Opus LBX. И тези модели имат честота на опресняване 120 херца, както и много други, изложение на CEDIA, имат специален експертен режим за настройка на цветовете. Размерите са три: 42, 47 и 52 инча, а цените им са съответно $2500, $3300 и $4500. Цените им са доста солени в сравнение с тези на аналогични модели, но LG ги позиционира като high-end устройства. [pagebreak]
HP MediaSmart
Новата линия телевизори HP MediaSmartмогат да просвирват съдържание от свързани в мрежа компютри, твърди дискове, или HP MediaSmart сървър през Ethernet или безжична мрежа по стандартите 802.11a/b/g. През тях можете да си купите и филми от сайта CinemaNow (с миналогодишните модели това можеше да се прави само през PC). Интерфейсът също е поразкрасен (триизмерни икони вместо двуизмерни) но телевизорите MediaSmart, които разчитат на Windows Media Player и вграден сървър не се справят със защитено съдържание на iTunes, тъй като телевизорът все пак не е компютър и не може да бъде авторизиран като легитимен потребител. Като изключим това, моделът е аналогичен на останалите модели на HP. „Умността” на MediaSmarts ще ви струва около $1000 отгоре. [pagebreak]
Малкият гигант: LCD-тата на Vizio
В пресконференция, касаеща доходите от продажби Скот Рамирез, вицепрезидент на маркетинга за телевизорите, обясни, че Toshiba ще си докара по-високи печалби, продавайки продуктите си през веригите на дребно, спрямо тези, които получава от други производители като Westinghouse. Представителят на JVC пък обяви, че компанията няма да продава поне част от продуктите си онлайн. От Sony пък въобще не изкараха нови продукти, в желанието си да се „разграничат от превръщането на тези продукти в масови стоки”. Всички тези изказвания звучаха в една или друга степен като отстъпление. Големият победител от всичко това излезе Vizio, които заеха челното място за най-добре продавани LCD телевизори в Северна Америка с изключително конкурентни цени. На снимката е показан модела Vizio GV42. Компанията не показа нищо ново на CEDIA, те дори нямаха павилион. И докато Sony хвърли $100 млн. за маркетинг, Vizio си кътаха паричките.
Източник: IDG.BG