"Опел" скъсва с името "Вектра". Следващият модел от средния клас на компанията от Рюселсхайм ще се казва "Инсигния". Световната му премиера е планирана за автоизложението в Лондон през лятото на 2008 г.
Като погледнете студийната ни разработка GTC, ще получите добра представа какъв ще е дизайнерският език на новия ни модел, заяви маркетинговият директор на "Дженерал Мотърс-Европа" Ален Висер.
От "Опел" твърдят, че "Инсигния" ще е смела стъпка напред, която поставя нови стандарти по отношение на дизайна и технологиите в средния клас.
"Динамиката е една от най-съществените стойности за нашата марката. Комфортът при новата "Инсигния", както и нейната екологичност, пък са ненадминати в сравнение със значително по-скъпи модели на конкуренцията", каза още Висер.
Модерната история на "Опел" в средния клас започва с модела "Аскона", представен през 1970 г. От трите му поколения са продадени общо 4,4 млн. бройки.
През 1988 г. той е наследен от "Вектра". Тя също има три генерации, а продадените близо 5,5 милиона екземпляра й отреждат мястото на ключов играч в средния клас.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!