MobileBulgaria.com: За мобилната реклама си говорим отдавна, а агенциите за проучвания и анализаторите на пазара непрекъснато й предричат все повече приходи и по-бляскаво бъдеще. За да се изпълнят тези "предсказания", на помощ идват и компаниите, които произвеждат мобилни телефони. От Motorola например казват, че работят върху софтуер, който може да сканира изходящите съобщения на потребителите и да "открива" интересите им в даден момент. Всички тези данни, разбира се, ще бъдат предавани на маркетинговите агенции, които по този начин би трябвало да могат да постигнат по-добра реклама. Разбира се, стои въпросът с етичността на "подслушването". От Motorola твърдят, че технологията ще се използва изцяло за рекламни цели и само със съгласието на потребителя, но от организациите, защитаващи човешките права, съвсем оправдано изразяват резервите си към такива обещания.
MobileBulgaria.com: За мобилната реклама си говорим отдавна, а агенциите за проучвания и анализаторите на пазара непрекъснато й предричат все повече приходи и по-бляскаво бъдеще. За да се изпълнят тези "предсказания", на помощ идват и компаниите, които произвеждат мобилни телефони. От Motorola например казват, че работят върху софтуер, който може да сканира изходящите съобщения на потребителите и да "открива" интересите им в даден момент. Всички тези данни, разбира се, ще бъдат предавани на маркетинговите агенции, които по този начин би трябвало да могат да постигнат по-добра реклама. Разбира се, стои въпросът с етичността на "подслушването". От Motorola твърдят, че технологията ще се използва изцяло за рекламни цели и само със съгласието на потребителя, но от организациите, защитаващи човешките права, съвсем оправдано изразяват резервите си към такива обещания.