Вече повече от 100 години Gillette разработва технологията на ножчетата и самобръсначките си. Резултатът е дълбоко разбиране на нуждите за бръснене на мъжете, както и влиянието на бръсненето върху кожата. Когато става въпрос за бръснене, Gillette знае, че мъжът се нуждае от максимален комфорт и грижа за кожата ПРЕДИ, ПО ВРЕМЕ и СЛЕД бръснене.
Сред разнообразието от продукти на Gillette, които дават “успешния старт”, на върха на пирамидата е Gillette ProGlide механична самобръсначка и самобръсначка на батерии, които представят съвместно най-доброто от продуктите за бръснене и грижа за кожата на P&G и Gillette – комбинирайки богатото наследство в традицията на бръсненето на Gillette и ненадминатото разбиране на P&G за налагането на нови стандарти в грижaта за кожата. Може да имаш успешнен старт с новата самобръсначка Gillette ProGlide, която предлага 7 високотехнологични иновации, които включват проектирани наново ножчета с по-тънки и по-финни ръбчета. Резултатът е безпроблемно плъзгане между космите на брадата за най-комфортното бръснене, което Gillette предлага.
Кампанията „Един успешен старт прави всичко различно” на Gillette е част от кампанията на марката за Олимпийските игри в Лондон през 2012 година, част от глобалното партньорство на Procter & Gamble и Международния Олимпийски Комитет. Роджър Федерер е един от 29-те спортисти, които ще се включат в кампанията “Един успешен старт” на Gillette и чиято цел ще бъде да напътстват младото поколение във всеки един от родните им градове, за да направят възможно всеки един младеж да има своя успешен старт.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!