Роджър Федерер е един от 29-те спортисти, които работят с Gillette като част от кампанията на марката за Олимпийските игри в Лондон през 2012. Като част от кампанията "Един успешен старт" на Gillette, целта на атлетите ще бъде да напътстват младо поколение във всеки един от родните им градове, за да направят възможно всеки един от тях да има свой успешен старт.
Gillette, като част от P&G и тяхното цялостно спонсорство, ще подкрепи следващите 5 Олимпийски игри, включително Олимпийските Игри в Лондон, Зимните Олимпийски Игри в Сочи през 2012 г., Олимпийски Игри в Рио през 2016г., както и Олимпийските игри през 2018 г. и 2020 г. Международното присъствие на P&G и познанието на потребителите ще помогнат за популяризирането на ценностите на Олимпийското движение сред широка международна публика, а финансовата подкрепа на компанията в следващите 10 години ще допринесе за развитието на Олимпийското движение и самите спортисти, които участват. Това партньорство ще бъде ключово за организацията на Олимпийските Игри и също ще развие целта на P&G, вдъхновена от стратегията за растеж и да подобрява живота на хората по света.
Марката Gillette е посветена на това да засилва изживяването от бръсненето с едни от най-значимите и успешни иновации в историята на бръсненето.
Основавайки се на революционната технология наGilletteFusion, най-добрата самобръсначка в света, Gillette Fusion ProGlide съчетава серия от уникални технологии, които обръщат внимание на критичните места за бръснене и подобряват бръсненето като дават невероятен комфорт и резултат.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!