
Елена Попова, мениджър „Международни контактни центрове” в БТК е един от тримата финалисти на конкурса „Световни награди за контакт центрове” за Европа, Близкия изток и Африка. Тя се състезава в категорията „Най-добър трейнър” и спечели сред участници от Европа, Близкия изток и Африка. Освен Елена за този кръг се класираха още двама трейнъри от Румъния и Южна Африка.
Световният конкурс се провежда за втори път и се радва на изключителен интерес от страна на специалистите в областта на „кол центровете”. Състезанието дава възможност на участниците и организаторите да обменят ценен опит в сферата на обслужването на клиенти.
На 24 и 25 юли в Лондон 33-ма финалисти за Европа, Близкия изток и Африка във всички 11 категории ще изнесат своите презентации. Единайсет от тях ще участват в световните финали през октомври в Канада.
Участието на Елена Попова в тазгодишното издание на конкурса започва още през януари. Двата кръга, през които успешно премина включват отговори на над 20 въпроса по телефон и on-line. По време на семинарите в Лондон тя представя страната ни, БТК Контакт, както и опита си като трейнър в най-големия международен контакт център в страната.
Един от най-успешните трейнъри на България е част от екипа на Международния контакт центров още от създаването на структурата в БТК.
Елена Попова е родена през 1977 година в София. Завършва „Индустриален мениджмънт” в Технически университет и „Управление на човешките ресурси” в Нов български университет. Преминава през специализации в областта на управлението на човешките ресурси към Сингапурския институт по мениджмънт. Започва работа в БТК през октомври 2004, а през май 2007 поема Международните центрове за обаждания на телекома.
Елена придобива своя професионален опит в Сингапур, Малайзия, Дания и Южна Африка. Преди да започне в БТК, е работила за регионалния офис на DHL за Азия и Океания като координатор на Програма за Развитие на Лидери. Нейната страст са ските, ветроходството и водолазните предизвикателства. Омъжена е, със син на една година.
Източник: IDG.BG