Б рад Ингелсби, създател на телевизионния „Маре от Ийстаун“, е написал примамливо изглеждащ съспенс трилър, който Майкъл Пиърс режисира, а Ридли Скот е копродуцент.
А с актьорския екип на Джулиан Мур и Сидни Суини в главните роли и солидната подкрепа на Фиона Шоу и Домнал Глийсън нещата изглеждат обещаващи. Но Суини отсъства от драмата твърде дълго, за да може централната връзка да бъде задоволително драматизирана. И след интригуващото начало, обърканият разказ побърква сюжета.
Това е коментарът на The Guardian за най-новият филмов проект, поставящ Джулиан Мур и Сидни Суини в главните роли.
Мур играе Кейт, самотна и нещастна скърбяща жена, която обучава коне и дава уроци по езда във фермата, която сега притежава. Тя е разведена с раздразнителен и осъдителен адвокат на име Ричард (Кайл Маклахлан), а жената, за която се е омъжила впоследствие, е починала. Тя се сдружава с безкомпромисната си съседка и приятелка Джеси (Шоу). Но единственият светъл лъч в живота ѝ е красивата ѝ, умна, но фатално разглезена дъщеря Клеър (Суини), която е пропаднала и злоупотребява с наркотици и за която Кейт е похарчила всичките си пари за безсмислени програми за рехабилитация.
Една вечер Клер се връща в живота на Кейт, като я моли за помощ, и Кейт се сблъсква с много страшен дилър, познат на дъщеря ѝ. Това е Джаки Лаймън (Домнал Глийсън). Когато нещата стават много неприятни и трябва да бъдат скрити от полицията, Кейт трябва да реши докъде ще стигне, за да защити дъщеря си.
Има някои приятни и страховити неща, свързани с местното езеро, което може да бъде използвано като място за изхвърляне на трупове - филмът ме накара да си спомня за филми, посветени на езерата, като недотам запомнения трилър „Дълбокият край“ на Скот Макгий и Дейвид Сийгъл от 2001 г. с Тилда Суинтън и класики като „Остави я на небето“ на Джон М. Стол от 1945 г. или „Място под слънцето“ на Джордж Стивънс от 1951 г. Но след това филмът затъва в някои много разтегливи неща за това какво трябва да се случи, когато трябва да се възстановят тела, а заплетеният финал е пресилен и глупав. Всички актьори дават всичко от себе си, но цялостният ефект е разочароващо неправдоподобен.