София, жк Надежда, 25 януари т.г., около 8 ч.30 мин. Навън е минус 15 градуса.
Столичанка се качва на трамвай №17 в посока центъра. Жената отива на работа, както всеки ден. Трамваят е без отопление.
След около 30 мин. пътуване в студеното возило, жената решава да използва червения светофар и пита ватмана защо няма отопление. Неочаквано той изскача от кабината с викове, че ще я пребие, псува и продължава със заплахите.
Нашата читателка описва подробно случилото се в писмо до Столичния градски транспорт, копие от което изпрати до Vesti.bg, заедно с коментара, че не е очаквала толкова бърз отговор.
На 18 февруари тя получава писмо от "Столичен електротранспорт" ЕАД, с което я уведомяват, че след извършена проверка ватманът Илия Тошков, поради системни нарушения на трудовата дисциплина и лоша култура на обслужване на пътниците, от 16 февруари т.г. е с прекратен трудов договор.
"Столичен електротранспорт" поднася своите извинения за некомфортното пътуване. Писмото е подписано от изпълнителния директор инж. Евгений Ганчев.
Потърпевшата жена коментира за Vesti.bg, че е впечатлена от реакцията на компанията и не е допускала, че писмото й ще доведе до някакви последствия. Тя също изказа огорчение, че никой от пътниците не се е намесил.
Според нея, колкото повече хора реагират като граждани в подобни ситуации, толкова по-скоро можем да очакваме и ежедневието ни да стане по-леко и по-комфортно.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!