П отребителите и в България ще могат вече да определят „Продукт на годината“.
Програмата „Продукт на годината“ излъчва най-голямата световна награда за иновации в продуктите и услугите чрез гласуване от потребителите, съобщиха от Product of the Year Bulgaria.
За да обявят стратта на програмата и в България у нас пристигнаха изпълнителният директор на Product of the Year Worldwide г-н Филип Гелдер и мениджърът „Бизнес развитие“ г-н Еран Ясур.
В присъствието на десетки лидери и експерти от водещи български и международни компании, опериращи в потребителския сектор на българския пазар, както и на представители на медиите, те представиха в детайли цялостната концепция на единствената маркетингова програма, която обединява силата на иновациите със силата на потребителите.
Основана преди 29 години във Франция, програмата „Продукт на годината“ оперира в десетки страни с една и съща цел: да насочи потребителите към най-новите предложения на пазара и да отличи производителите за качеството и иновациите, реализирани в продуктите им.
Същевременно наградата е силно послание към потребителите и дистрибуторите и е ефективно средство за насърчаване на продажбите.
„Продукт на годината“ осъществява най-голямото проучване за иновации в потребителския сектор на отделните пазари.
Следвайки уникалната методология на програмата, Nielsen Bulgaria ще реализира това изследване за нашата страна чрез национално представителна извадка на населението – следователно то ще отразява мнението на цялата нация, а не на група абонати на медии или на доброволци.
„Щастлив съм, че след почти 30 години успешно реализиране на Product of the Year по света програмата дебютира и на българския пазар. През всичките тези години успехът на наградите се дължи на два основни принципа: те служат като верен ориентир за потребителите да направят най-добрия избор сред стотиците нови продукти и услуги, лансирани всяка година на пазара, и са базирани изцяло на потребителския вот.“, каза Филип Гелдер, глобален изпълнителен директор на Product of the Year Worldwide.
В конкурса за отличието „Продукт на годината“, могат да участват продукти и услуги, които са лансирани на българския пазар през последните 18 месеца (след юни 2015 г.).
Те трябва да демонстрират иновации в една или в повече от следните характеристики: функция, дизайн, опаковка.
Ако журито от експерти селектира определен продукт като иновативен, той става финалист и ще бъде класиран в съответната категория.
Победителите се определят единствено в резултат на потребителския вот.
Във всяка отделна категория победителят е само един и той получава ексклузивно лиценза на наградата „Продукт на годината“ и възможността да промотира своя триумф, като използва червеното лого неограничено в маркетинговите и публичните комуникации на продукта или услугата. Компаниите, чиито продукти са участвали в потребителското проучване (Победителите и Финалистите), получават доклад от изследването на Nielsen Bulgaria с подробен анализ на категорията.
ЗА PRODUCT OF THE YEAR
Програмата „Продукт на годината“ е основана през 1987 г. от водещия френски експерт и предприемач Кристиян ле Брет, дългогодишен маркетингов директор в L'Oréal. В продължение на 29 години програмата успешно се реализира в десетки страни. Наградата „Продукт на годината“ отдавна е международно утвърден стандарт за потребителско доверие.
ФОКУС ВЪРХУ ИНОВАЦИИТЕ
Продуктите и услугите, които кандидатстват за наградата „Продукт на годината“, трябва да демонстрират иновация в своята категория.
Тя може да се съдържа във функцията, дизайна или опаковката на продукта.
Кандидатствалият продукт/услуга може да бъде напълно нов(а) на пазара или да бъде добавена полезна иновация към вече съществуващ продукт/услуга.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!