"Нетинфо" намали цените за реклама в сайтовете си с до 20%.
Промяната засяга цената за рекламно присъствие в позиции от типа Premium инвентар и за нестандартно присъствие в портфолиото на дигиталната медийна компания.
С 20% по-изгодни са предложенията за реклама в информационните сайтове VESTI.bg и SPORTNI.bg, както и в порталния сайт GBG.bg.
Рекламодателите вече могат да се възползват от цена от 3 лв. за CPM реклама на началната страница на АБВ.
За да мотивира компаниите да оползотворят маркетинг бюджетите си с по-разчупени начини на рекламно присъствие от стандартната банер реклама, "Нетинфо" намалява и цените на Rich media рекламата с 15 до 20% в зависимост от площадките.
Същевременно, "Нетинфо" добавя нови позиции, предлагани на принципа Pay per Click, както и нови рекламни формати. Такъв е форматът "Intext реклама", при който рекламното послание се визуализира, докато потребителите се информират в сайтовете VESTI.BG и SPORTNI.bg (цена за рекламно присъствие - 1,300 лв за 7 дни) и в нишовите Dieti.gbg.bg, Horoskopi.gbg.bg и Kulinar.gbg.bg (цена за рекламно присъствие - 1,100 лв за 7 дни). Посланието се визуализира, когато потребителите попаднат на която и да е от предварително подадени от рекламодателя 5 ключови думи.
Неотдавна във VESTI.bg стартира и специализираната секция "Избори 2009", която ще отрази подробно събитията около "Избори за европейски парламент 2009" и "Парламентарни избори 2009". Секцията дава допълнителни възможности за рекламно присъствие в мрежата на "Нетинфо".
За рекламната мрежа на „Нетинфо"
Рекламната мрежа на "Нетинфо", в която се реализират близо 1 милиарда показвания на страници месечно, се състои от разнообразни продукти, които предполагат възможности за сегментация.
Тя включва всички продукти, с които компанията задоволява нуждите на българските потребители да организират бързо и лесно деня си (abv.bg, icq.abv.bg, dox.bg), да се забавляват (vbox7.com, vgames.bg), да се информират (vesti.bg, sportni.bg, sinoptik.bg, pariteni.bg, svejo.net), да социализират (zoom.bg), както и да намират (gbg.bg, lubimi.com).
Речник на термините в онлайн рекламата може да видите тук.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!