Н ад 150 български компании от секторите храни и напитки (вино), козметика, фармацевтични продукти, химическа промишленост и туризъм ще бъдат запознати с възможностите да стъпят на китайския пазар.
Кои са сeкторите с потенциал за навлизане на български компании на китайския пазар, какви са възможностите и практическите стъпки за това - ще представят на семинар в София Асоциацията на българските износители (АБИ) и Европейския център за малки и средни предприятия в град Пекин, съобщиха от асоциацията. Обучението "Готови ли сте за бизнес с Китай?" е насочено към български малки и средни предприятия с интерес да развиват бизнес и търговски взаимоотношения с китайски компании.
Форумът ще се проведе на 1 ноември и ще бъде открит от заместник-министъра на икономиката и енергетиката Красин Димитров, г-жа Ли Хонг – Служба по търговските и икономическите въпроси към Посолството на Китайската народна република, г-н Иво Тодоров и г-жа Милена Ценова от Асоциацията на българските износители. Семинарът е част от програмата на АБИ за насърчаване на българските компании да предприемат първи стъпки към нови перспективни пазари и да разширяват пазарното си присъствие там. Обучението ще допринесе за разширяване на търговските отношения между фирми от ЕС и Китай. /БГНЕС /
Насърчават 150 БГ компании да стъпят на китайския пазар
Над 150 български компании от секторите храни и напитки (вино), козметика, фармацевтични продукти, химическа промишленост и туризъм ще бъдат запознати с възможностите да стъпят на китайския пазар.
31 октомври 2013, 19:14