„Thrashion“: Как скейтборд се преражда в бижута и аксесоари
Източник: netinfo
0

Б ританската компания „Thrashion“ рециклира стари и счупени скейтбордове, от които създава бижута, аксесоари и стоки за дома. 

Запалената скейбордистка Нат Ригби основава компанията през 2007 г., като нейното голямо желание е да превърне собствените си счупени скейтбордове в ценни спомени. 

Днес колекцията включва

копчета за ръкавели, пръстени, гривни, обеци, регистрационни табелки за кучета, закачалки за палта, дръжки за врати и USB устройства за съхранение на данни. 

„Работим с драскотини и вдлъбнатини, за да създадем продукти, които подхождат на живота на счупения скейтборд, и използваме скейтърски графики и цветове, за да подобрим дизайна“, казва Ригби, която е изучавала изобразително изкуство и музейно дело, преди сама да усвои дърводелството, за да създава собствени бижута.

В сърцето на „Thrashion“ е желанието на Ригби да ръководи устойчив и етичен бизнес. Комбинацията от изкуство, създадено от рециклирани предмети, и пънкарски шик се оказва печеливша формула: нейните продукти продават търговци от Обединеното кралство до Нова Зеландия, а онлайн магазинът на компанията продава в цял свят.

За да си осигури материали, „Thrashion“ събира използвани скейтбордове

от производители на скейтбордове, дистрибутори, професионални скейтбордисти, местни магазини за скейтбордове, скейт паркове и приятели. Скейтбордистите от Обединеното кралство могат също да дарят своите стари скейтборди, като ги изпратят безплатно на специален адрес.

Отличен пример за малък местен бизнес, който

добавя стойност към използвани предмети, които иначе биха отишли на сметището,

„Thrashion“ извършва дейността си в ателие в заден двор, на пет минути от плажа в Корнуол. 

„Корнуол оказва огромно влияние върху работата ми, защото е толкова активен окръг. Заобиколени сме от красива природа и плажове и за мястото е характерен определен начин на живот, който вдъхновява моя продукт и марка“, казва Ригби.

Представителите на „Thrashion“ са едни от дизайнерите от цяла Европа, които подкрепят кампанията „Generation Awake“. Всеки от тях е „Awakener": чрез работата си и материалите, които използват, те всеки ден разпространяват посланието, че ресурсите трябва да се използват по по-устойчив начин.

Абонирайте се и прочетете първи "Непубликувано" и обзор на деня за 2 мин. Безплатно е :-)

@
Коментирай
Кирилица:
Фонетична
Имате 2000 позволени символа

* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!

Къде е обявен жълт код за мъгла днес
Ексклузивно

Къде е обявен жълт код за мъгла днес

Преди 34 минути
<p>Жената, която <strong>спаси милиони</strong> животи&nbsp;</p>
Ексклузивно

Жената, която спаси милиони животи 

Преди 1 час
DW: Когато Америка забрани алкохола
Ексклузивно

DW: Когато Америка забрани алкохола

Преди 12 часа
Путин, ще остане ли или ще си тръгне
Ексклузивно

Путин, ще остане ли или ще си тръгне

Преди 15 часа
<p><strong>Антъни Джошуа</strong> се срещна с Усик</p>
Ексклузивно

Антъни Джошуа се срещна с Усик

Преди 16 часа
<p>Звезди за&nbsp;<strong>нестандартни&nbsp;места</strong>, на които&nbsp;са правили <strong>секс</strong></p>
Ексклузивно

Звезди за нестандартни места, на...

Преди 18 часа
Обратно в сайта X

ДОСТЪП ЗА ЛОГНАТИ ПОТРЕБИТЕЛИ За да пишете, оценявате или докладвате коментари, моля логнете се в профила си.

  1. Запомни ме
забравена парола Полетата маркирани с * са задължителни
Полето Потребителско име не трябва да е празно.
Полето E-mail не трябва да е празно.
Полето Парола не трябва да е празно.
Полето Повторете паролата не трябва да е празно.
  1. Декларирам, че съм се запознал с Общите условия за ползване на услугите на Нетинфо.
Полетата маркирани с * са задължителни

Водещи новини