"Гугъл" представи нов сайт за социално общуване, с който смята да конкурира популярната мрежа "Фейсбук", предадоха ДПА и Франс прес.
Услугата, която се казва "Гугъл+", включва обновяващ се поток от снимки, съобщения, коментари и друго съдържание от подбрани приятели, заяви Брадли Хоровиц, вицепрезидент по продуктовия мениджмънт в "Гугъл".
Компанията вече има една социална мрежа - "Оркут", която е със силно присъствие в Бразилия.
Другият социален проект - "Гугъл Бъз", обаче се представи далеч под очакваното.
Социалните сайтове са все по-важни за "Гугъл", тъй като от няколко месеца търсачката изостава от "Фейсбук" по време, което потребителите отделят в интернет, отбелязва АФП.
На "Фейсбук", най-популярната социална мрежа в света, се падат 13 процента от общите часове, прекарани онлайн през май, докато при "Гугъл" те са 10%, сочат данни на ComScore.
Целта на "Гугъл" е да се конкурира с "Фейсбук" за печалбите от реклама при по-голяма посещаемост.
Това е нещо, което променя качеството на самия "Гугъл", отбеляза Хоровиц, цитиран от Блумбърг.
Това е "Гугъл", който познавате и обичате, но сега с хора, допълни той.
Засега "Гугъл+" ще бъде изпробвана сред малка специално подбрана група потребители.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!