Преди „черния петък”: Suzuki продава коли в МОЛ-а
Източник: Suzuki
0

С лед като марката се похвали с изключително успешен автосалон в София, по време на който са били продадени над 100 автомобили, родният вносител на марката се присъединява към нарастващата глобална тенденция автомобилните марки да откриват т.нар. Pop-up магазини в големите търговски центрове. Suzuki Hybrid Pop-up магазин е първият по рода си у нас.

Така седмица преди „черния петък” в София Ринг Мол врати отвори нов магазин за продажба на автомобили. Реалната цел е новият pop-up магазин на Suzuki да тества нагласите и да запознава потенциалните клиенти с новите хибридни модели на марката.

Местоположението на търговския комплекс го прави топ дестинация за голяма част от столичани, а през студените месеци потокът се увеличава драстично. Ето защо до края на февруари Suzuki ще тестват потенциала за нещо по-дълготрайно и различно от досегашния начин на продажби на автомобили.

Факт е, че клиентите променят своето поведение и желаят да получат всичко на едно място. С иновативното решение на марката се дава нова възможност за директна комуникация с потребителите.

Новият pop-up магазин е по-скоро експериментален и целта му е да се провери каква е нагласата на българския потребител към този нестандартен подход за взаимодействие с марката и предлаганите от нея продукти. Но истината е, че този тип на комуникация с клиентите ще става все по-популярен. За това говори първият опит на BMW в друг столичен МОЛ, а над pop-up магазина на Suzuki в момента се прави такъв и на Mercedes. Новите решение за продажби на автомобили тепърва ще се развиват и онлайн, като и тук потенциалът е голям и все още неразкрит. От три години в най-голямата у нас онлайн платформа за продажби за „черния петък” се предлагат и автомобили.

Следете ни навсякъде и по всяко време с мобилното приложение на Vesti.bg. Можете да го изтеглите от Google Play и AppStore.

За още любопитно съдържание последвайте страницата ни в Instagram.

Tesla Cybertruck: като направен в час по трудово обучение

Грета Тунберг няма да одобри този Mercedes-Maybach GLS 600

Стратегията за успех на Hyundai: водород и ток за 35 млрд. евро

Абонирайте се и прочетете първи "Непубликувано" и обзор на деня за 2 мин. Безплатно е :-)

@
Коментирай
Кирилица:
Фонетична
Имате 2000 позволени символа

* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!

Нов хеликоптер за военните
Ексклузивно

Нов хеликоптер за военните

Преди 11 часа
Зимните приключения започват
Ексклузивно

Зимните приключения започват

Преди 14 часа
Нека ти разкажа...
Ексклузивно

Нека ти разкажа...

Преди 18 часа
Кристиан Кръстев
Ексклузивно

Бивш министър пое транспорта в София

Преди 20 часа
Обратно в сайта X

ДОСТЪП ЗА ЛОГНАТИ ПОТРЕБИТЕЛИ За да пишете, оценявате или докладвате коментари, моля логнете се в профила си.

  1. Запомни ме
забравена парола Полетата маркирани с * са задължителни
Полето Потребителско име не трябва да е празно.
Полето E-mail не трябва да е празно.
Полето Парола не трябва да е празно.
Полето Повторете паролата не трябва да е празно.
  1. Декларирам, че съм се запознал с Общите условия за ползване на услугите на Нетинфо.
Полетата маркирани с * са задължителни

Водещи новини