Преди „черния петък”: Suzuki продава коли в МОЛ-а
Източник: Suzuki
0

С лед като марката се похвали с изключително успешен автосалон в София, по време на който са били продадени над 100 автомобили, родният вносител на марката се присъединява към нарастващата глобална тенденция автомобилните марки да откриват т.нар. Pop-up магазини в големите търговски центрове. Suzuki Hybrid Pop-up магазин е първият по рода си у нас.

Така седмица преди „черния петък” в София Ринг Мол врати отвори нов магазин за продажба на автомобили. Реалната цел е новият pop-up магазин на Suzuki да тества нагласите и да запознава потенциалните клиенти с новите хибридни модели на марката.

Местоположението на търговския комплекс го прави топ дестинация за голяма част от столичани, а през студените месеци потокът се увеличава драстично. Ето защо до края на февруари Suzuki ще тестват потенциала за нещо по-дълготрайно и различно от досегашния начин на продажби на автомобили.

Факт е, че клиентите променят своето поведение и желаят да получат всичко на едно място. С иновативното решение на марката се дава нова възможност за директна комуникация с потребителите.

Новият pop-up магазин е по-скоро експериментален и целта му е да се провери каква е нагласата на българския потребител към този нестандартен подход за взаимодействие с марката и предлаганите от нея продукти. Но истината е, че този тип на комуникация с клиентите ще става все по-популярен. За това говори първият опит на BMW в друг столичен МОЛ, а над pop-up магазина на Suzuki в момента се прави такъв и на Mercedes. Новите решение за продажби на автомобили тепърва ще се развиват и онлайн, като и тук потенциалът е голям и все още неразкрит. От три години в най-голямата у нас онлайн платформа за продажби за „черния петък” се предлагат и автомобили.

Следете ни навсякъде и по всяко време с мобилното приложение на Vesti.bg. Можете да го изтеглите от Google Play и AppStore.

За още любопитно съдържание последвайте страницата ни в Instagram.

Tesla Cybertruck: като направен в час по трудово обучение

Грета Тунберг няма да одобри този Mercedes-Maybach GLS 600

Стратегията за успех на Hyundai: водород и ток за 35 млрд. евро

Абонирайте се и прочетете първи "Непубликувано" и обзор на деня за 2 мин. Безплатно е :-)

@
Коментирай
Кирилица:
Фонетична
Имате 2000 позволени символа

* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!

ЕП ратифицира сделката за Brexit (Видео)
Ексклузивно

ЕП ратифицира сделката за Brexit (Видео)

Преди 3 часа
Слави Трифонов
Ексклузивно

Слави Трифонов учредява нова партия

Преди 7 часа
Турист падна от лифта в Пампорово
Ексклузивно

Турист падна от лифта в Пампорово

Преди 8 часа
Обратно в сайта X

ДОСТЪП ЗА ЛОГНАТИ ПОТРЕБИТЕЛИ За да пишете, оценявате или докладвате коментари, моля логнете се в профила си.

  1. Запомни ме
забравена парола Полетата маркирани с * са задължителни
Полето Потребителско име не трябва да е празно.
Полето E-mail не трябва да е празно.
Полето Парола не трябва да е празно.
Полето Повторете паролата не трябва да е празно.
  1. Декларирам, че съм се запознал с Общите условия за ползване на услугите на Нетинфо.
Полетата маркирани с * са задължителни

Водещи новини