2

Mercedes-Benz M-Class се появи с апломб. Той бе предназначен за янките, произвеждаше се при янките, а при появата му бе заявено, че това ще е най-добрият всъдеход в света.

Оказа се така, че големите обещания се изпълниха… в известна степен. Но също така се оказа, че първото поколение на M-Class е автомобил, който показва много дефекти. Проблемите се криеха най-вече в сглобката, уплътненията, вибрациите… Имаше проблеми с електрическата инсталация, но най-сериозният бе антикорозионната защита.

Специалистите на Mеrcedes установиха, че това се дължи на неспазване на технологичните стандарти. Това бе удар по имиджа на марката, но за няколко години този дефект бе отстранен.

Най-подходящата версия (и най-разпространена на пазара) е 270 CDI (320 или 500 за бензинов). Той е с мощност 163 к.с. и се слави с голямата си издръжливост. Притеснявате се за дюзите? Няма смисъл, нищо им няма, нафтата е проблемът. Иначе, обслужва ли се редовно, двигателят е здрав и няма да създава проблеми. „Абе Mercedes си е Mercedes.”

При качването в автомобила веднага се забелязва износената седалка. Това е така, защото колата е висока, висок е и бордът на седалката, и при слизане и качване го подлагаме на сериозно триене и натиск.

Коледна сбъдната мечта – Golf IV

Gangsta’s Paradise на борда на BMW X5 4,8is

Италианското бижу Alfa Romeo 147

Оформлението на интериора е… скучно. Бутонът за аварийните светлини е на таблото зад волана. Така се поставя въпросът: как включваш аварийните в движение? Има и друг бутон, по-важен бутон - бутонът за включване на бавните предавки. А това говори за висока проходимост. А и самият ML е на носеща рама, което е атестат за проходимост. Към самоносеща каросерия се преминава при второто поколение на модела.

Отзад има място, ако не сте особено високи, но е очевидно, че просторът не е в изобилие, въпреки външните габарити на автомобила.

За сметна на това багажникът е огромен. Трябва да сте сигурен за амортисьорите на капака на багажника, защото, ако не работят като предния, няма да ви свърши работа ледочистачка, а ще трябва да си носите цяла мотика в багажника, за да го подпирате.

„Ако трябва да го сравним с Х5, то „баварката” е по-модерна, по-технологична, но това означава и повече проблеми. Този е по-опоскан, но е по-безпроблемен. Голямата разлика с Х5 е, че ML има бавни предавки.”

Повече умозаключения от Филип във видеото.

Четете още:

Toyota отстъпи световното лидерство на Volkswagen

Вижте петте най-бързи автомобила на СССР

Nissan Qashqai празнува 10 години лидерство сред кросоувърите

Абонирайте се и прочетете първи "Непубликувано" и обзор на деня за 2 мин. Безплатно е :-)

@
Коментирай
Кирилица:
Фонетична
Имате 2000 позволени символа

* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!

2 коментара
 
<p>Китай заменя субсидиите с квоти за е-коли</p>
Ексклузивно

Китай заменя субсидиите с квоти за е-коли

Преди 16 минути
<p>Баща продал дъщеря си два пъти</p>
Ексклузивно

Баща продал дъщеря си два пъти

Преди 3 часа
<p>Изхвърлиха Русия от световния спорт</p>
Ексклузивно

Изхвърлиха Русия от световния спорт

Преди 3 часа
<p>Нова акция на КАТ започва от днес</p>
Ексклузивно

Нова акция на КАТ започва от днес

Преди 3 часа
<p>Внезапно&nbsp;<strong>почина</strong>&nbsp;21-годишен рапър</p>
Ексклузивно

Внезапно почина 21-годишен рапър

Преди 3 часа
ALMA лети над София в новото си видео
Ексклузивно

ALMA лети над София в новото си видео

Преди 3 часа
<p>Пожар и евакуация в болница в Пловдив</p>
Ексклузивно

Пожар и евакуация в болница в Пловдив

Преди 4 часа
<p>&bdquo;Активни потребители&rdquo;: Имало е 7 предупреждения за салмонела</p>
Ексклузивно

„Активни потребители”: Имало е 7...

Преди 4 часа
Обратно в сайта X

ДОСТЪП ЗА ЛОГНАТИ ПОТРЕБИТЕЛИ За да пишете, оценявате или докладвате коментари, моля логнете се в профила си.

  1. Запомни ме
забравена парола Полетата маркирани с * са задължителни
Полето Потребителско име не трябва да е празно.
Полето E-mail не трябва да е празно.
Полето Парола не трябва да е празно.
Полето Повторете паролата не трябва да е празно.
  1. Декларирам, че съм се запознал с Общите условия за ползване на услугите на Нетинфо.
Полетата маркирани с * са задължителни

Водещи новини