Mercedes CLS? Audi A7? А защо не Genesis G80
Източник: Genesis
3

Н е знам как е на живо, но на снимка Genesis G80 изглежда супер атрактивно. Да, не казвам, че е красив, защото това е относително понятия, но двете двойки продълговати фарове, обградени отвсякъде от хромираната „пчелна пита” на радиаторната решетка и бронята, скосеният покрив и много елегантната задна част карат този автомобил да изглежда наистина впечатляващо.

Новото, второ поколение на G80 е напълно променено. Дължината на седана е 4995 мм (+5 мм), широчината му е 1925 мм (+35 мм), а височината е 1465 мм (+15 мм). Междуосието е останало непроменено, но пък е цели 3010 мм. Диаметърът на колелата варира от 18 до 20 цола.

Източник: Genesis

Както и преди, Genesis G80 е построен на платформа със задно задвижване и надлъжно разположен отпред двигател. Въпреки увеличените габарити, теглото на модела е снижено със 125 кг. До 1785 кг, като здравината на усукване е увеличена с 6%. Може да се избере (срещу допълнителни средства) адаптивно окачване, което регулира твърдостта на амортисьорите спрямо пътните условия, използвайки данни от монтирана отпред камера.

Източник: Genesis

Новият Genesis G80 дебютира с три турбо двигателя. Нов е дизеловият мотор с обем 2,2 литра и четири цилиндъра, генериращ 210 к.с. (440 Нм). Четирицилиндровият бензинов мотор е с обем 2,5 литра и 304 к.с. (422 Нм), докато на върха застава 3,5 V6 с 380 „коня” и 530 Нм въртящ момент. И трите агрегата работят съвместно с 8-степенен „автомат”, а пълноприводното задвижване е опция.

Източник: Genesis

Интериорът на G80 копира почти напълно този на кросоувъра GV80, но това не означава, че не заслужава адмирации, напротив. Дигиталното приборно табло е с диаметър 12,3 инча, а монтираният върху арматурвото табло дисплей е с диаметър 14,5 инча. Самото табло е много изчистено, елитарно, а висококачествен дървен фурнир по него и тунела между предните седалки доближава корейския модел до най-добрите на пазара. Впечатление прави формата на волана, както и въртящият се сребърен регулатор за контрол на автоматичната трансмисия.

Моделът се очаква на европейския пазар до края на тази година. На южнокорейския пазар цената му започва от около 87 000 лева за по-малкия бензинов двигател.

Следете ни навсякъде и по всяко време с мобилното приложение на Vesti.bg. Можете да го изтеглите от Google Play и AppStore.

За още любопитно съдържание от Vesti.bg последвайте страницата ни в Instagram.

Covid-19 заплашва 100 000 работни места в немската авто индустрия

Анти Covid-19: да разгледаш музея на Mercedes-Benz от вкъщи

VW „гори” по 2 млрд. евро седмично от затворените заводи

Получавай безплатно най-горещите новини от Vesti.bg

@
Коментирай
Кирилица:
Фонетична
Имате 2000 позволени символа

* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!

3 коментара
 
Мълния уби българка в Гърция
Ексклузивно

Мълния уби българка в Гърция

Преди 5 часа
Какво да правим с боновите си книжки?
Ексклузивно

Какво да правим с боновите си книжки?

Преди 5 часа
Обратно в сайта X

ДОСТЪП ЗА ЛОГНАТИ ПОТРЕБИТЕЛИ За да пишете, оценявате или докладвате коментари, моля логнете се в профила си.

  1. Запомни ме
забравена парола Полетата маркирани с * са задължителни
Полето Потребителско име не трябва да е празно.
Полето E-mail не трябва да е празно.
Полето Парола не трябва да е празно.
Полето Повторете паролата не трябва да е празно.
  1. Декларирам, че съм се запознал с Общите условия за ползване на услугите на Нетинфо.
Полетата маркирани с * са задължителни

Водещи новини