3

Б еше логично да стигнем до тук. След 10 епизода, в които Филип от bri4ka.com представя плюсовете и минусите на автомобилите „нов внос”, трябваше до стигнем и до темата Mercedes. Дори е странно, че толкова се забави, защото все пак говорим за марката, която се нарежда на трето място в България по популярност.

Статистиката на КАТ за регистрацията на коли показва, че през 2016 г. у нас са регистрирани малко над 20 000 автомобила Mercedes-Benz (трето място по регистрации). „Трилъчата звезда” е на трето място и по общо регистрирани автомобили в България с почти 300 000 автомобила по родните пътища, изоставайки само от безапелационния лидер VW и твърдо вторият Opel.

Днешната тема на Филип е Mercedes-Benz CLK, който е любимият модел на мнозина, но също и леко странна смес между двата основни стълба на компанията. Спортният модел е базиран изцяло на техниката на C-класата, но през 1997 г. наследява купето на базата на E-Class, като изпълняваше тази роля чак 2009 година, когато се появи моделът E-Class Coupe.

Втората поколение на модела дебютира през 2002 г. във версия Coupе, а година по-късно се появи варианта Cabrio с изцяло автоматизиран текстилен сгъваем покрив. Три години по-късно (2005) беше направено частично обновяване на модела, включващо нови V6 двигатели.

CLK може да се похвали с много здраво купе. Тук изненади с качеството не могат да се очакват. Наличието на ръжда говори единствено за катастрофа, а и за начина, по който предишният собственик се е грижил за колата. Като цяло обаче в това отношение неприятностите са рядкост.

Ако обаче имате лошия късмет да ви се наложи смяна на калник, тогава става проблем. Калник от Е-класа не става, а „менте” струва цели 400 лв., „за оригинален никой нема гащи да пита”. Затова се насочваме към втора ръка, които вървят по 150 лв. Проблемът е, че такива липсват.

Една от най-най-най красивите коли в света? Това мисли Филип за BMW Серия 6

„За” и „Против” полицейската Astra като избор за личен автомобил

В търсене на най-подходящия автомобил за всички сезони: Honda CR-V

Конкретният автомобил е CLK230 Kompressor с 2,3-литров мотор и сте деветдесет и няколко коня (193) „плюс-минус няколко на паша, хич не им обръщайте внимание”. Пълни се принудително с механичен компресор. За този двигател трябва да знаете две неща. „Дебитомерът има живот от 150 000 км, всичко след това е подарък.” Другото, което трябва да се знае, е, че Mercedes имат проблеми с инсталацията.

Интериорът, макар и да изглежда луксозно, е доста скучен. Не е лошо да се провери състоянието на уплътненията на люка. Скоростният лост традиционно са намачква и си плаче за претапициране. Филип препоръчва автоматик, но ако такъв няма, то 5-степенната ръчка според него е по-добра от 6-степенната кутия.

Всичко за модела във видеото.

Четете още:

Иновативен и супер ефикасен ДВГ на Mazda може да свали разхода с до 30%

Ясни са финалистите в отделните категории в конкурса „Автомобил на 2017 година в България”

Състезателната Tesla Model S спринтира до 100 км/ч за 2,1 сек

Абонирайте се и прочетете първи "Непубликувано" и обзор на деня за 2 мин. Безплатно е :-)

@
Коментирай
Кирилица:
Фонетична
Имате 2000 позволени символа

* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!

3 коментара
 
<p>Зрелищен арест на българин в Германия</p>
Ексклузивно

Зрелищен арест на българин в Германия

Преди 39 минути
Медийната свобода. Кой дърпа конците
Ексклузивно

Медийната свобода. Кой дърпа конците

Преди 3 часа
<p>Най-добрите <strong><span style="color:#ffbc00;">Instagram </span></strong>рецепти</p>
Ексклузивно

Най-добрите Instagram рецепти

Преди 4 часа
<p><strong>Учените</strong>, които са лежали в <strong>затвора</strong></p>
Ексклузивно

Учените, които са лежали в затвора

Преди 5 часа
Обратно в сайта X

ДОСТЪП ЗА ЛОГНАТИ ПОТРЕБИТЕЛИ За да пишете, оценявате или докладвате коментари, моля логнете се в профила си.

  1. Запомни ме
забравена парола Полетата маркирани с * са задължителни
Полето Потребителско име не трябва да е празно.
Полето E-mail не трябва да е празно.
Полето Парола не трябва да е празно.
Полето Повторете паролата не трябва да е празно.
  1. Декларирам, че съм се запознал с Общите условия за ползване на услугите на Нетинфо.
Полетата маркирани с * са задължителни

Водещи новини