DS 4: Богинята на висшата френска мода (тест-драйв)
STOP&GO: DS 4 E-Tense разчита на ДВГ, батерия и електромотор, чиято комбинирана мощност е 225 к.с. Па-важното е, че моделът предлага до 55 км пробег само на ток (65 км ако е само в града).   
Източник: CarMarket.bg
0

Citroen, Peugeot и Renault са гордостта на френската автомобилна индустрия. Но в страната на Chanel, Dior и Louis Vuitton, тези марки са по-скоро конфекция, която няма място на автомобилния моден подиум. С едно изключение: виждате го на снимките. Bugatti е съвсем друго нещо, затова и не го включваме в сметките.

Зад волана на DS 4 E-Tense

Дизайнерът Тиери Метроз е попаднал на място, за което всички негови колеги могат да мечтаят. Място, на което може да развихри въображението си, без инженери да надничат зад гърба му и да нанасят корекции. Причината за тази му свобода са гръцките и римски митове и легенди, според които богините винаги са облечени в прекрасни одежди.

STOP&GO: DS 4 E-Tense разчита на активно (опция) окачване Active Scan Suspension.
STOP&GO: DS 4 E-Tense разчита на активно (опция) окачване Active Scan Suspension. Източник: CarMarket.bg

А легендата на DS започва през есента на 1955 г., когато във френската столица дебютира моделът DS на Сitroen. Появата на този автомобил може да се сравни с дебелата червена линия, която е начертана между конфекцията и висшата мода, между нямото и модерното кино, между черно-бялата и цветната телевизия.

Новият френски модел предлага аеродинамика под формата на капка, завиващи фарове, хидропневматично окачване, сервоусилване, полуавтоматична трансмисия и предни спирачни дискове. Името му идва от думата déesse, от фр.: богиня.

STOP&GO: Full LED фаровете разчитат на технологии Matrix Beam и Dynamic Bending Light, предлагат 5 режима на осветяване и завъртащ се централен модул според ъгъла на волана.
STOP&GO: Full LED фаровете разчитат на технологии Matrix Beam и Dynamic Bending Light, предлагат 5 режима на осветяване и завъртащ се централен модул според ъгъла на волана. Източник: CarMarket.bg

Такива революционни технологии в DS 4 няма, но Метроз се е постарал да направи един истински продукт на автомобилния Haute Couture, в който всяка дама би се пристрастила така, както пристрастени към диетите и фитнеса са манекенките, дефилиращи по световните модни подиуми.

След като от самото начало говоря за дизайн, ще насоча вниманието си именно към него. Продуктовият директор на DS Automobiles твърди, че „DS 4 е замислен така, че да предефинира границите на премиум сегмент С”. Но в действителност моделът е много по-компактен и по мое мнение спада към сегмент SUV-B, но с един основен акцент: линията на покрива, която позиционира модела в нишата на кросоувър-купета.

STOP&GO: Моделът стандартно се предлага със заряден кабел mode 2 и 7,4 kW еднофазен заряден кабел mode 3. Бордовото зарядно устройство е 7,4 kW.
STOP&GO: Моделът стандартно се предлага със заряден кабел mode 2 и 7,4 kW еднофазен заряден кабел mode 3. Бордовото зарядно устройство е 7,4 kW. Източник: CarMarket.bg

Освен дизайнът на самите елементи, тук важни са и дребните детайли. Защото в голямата радиаторна решетка, предни и задни светлини са вмъкнати много дребни детайли, които създават общото впечатление за ювелирна изработка. Много ръбове отстрани (описани така, че да копират логото на DS) и споменатата линия на покрива са сред основните акценти, особено когато автомобилът се гледа под ярка слънчева светлина. Тънките стопове са страхотни! Светлинната плетеница наистина впечатлява, а шоуто, което правят светлинните модули във full LED матричните фарове е нещо, което трябва да се види. За разкош си имаме и два алуминиеви ауспуха.

STOP&GO: Интериорът се отличава със седалките в кожа Nappa Criollo Brown и впечатляващата шарка верижка на часовник.
STOP&GO: Интериорът се отличава със седалките в кожа Nappa Criollo Brown и впечатляващата шарка „верижка на часовник”. Източник: CarMarket.bg

Интериорът е страхотен. За разлика от DS 7, тук дисплеите са с много по-малки размери, но това ми допада повече от „телевизори”. Но най-впечатляващо е качеството на материалите и отново специфичните ромбоидни детайли по таблото и седалките. Последните са тапицирани с кожа Nappa Criollo Brown и шарка „верижка на часовник”. Масажната функция не е за пренебрегване. За вниманието към детайли говори фактът, че джобовете на вратите също са тапицирани. Формата на вътрешната дръжка та вратата е много интересна, като и тук имаме кафява кожа. Арматурното табло е високо разположено, а през него минава специфичен, скрит въздуховод на климатичната система. Металните (toggle, както ги наричат) бутони за бърз достъп до приложенията са друг акцент. Такъв е и сензорният панел за жестови контрол до различни функции на автомобила.

Пълният текст може да прочетете на новия автомобилен сайт CarMarket.bg

Коментари 0
Кирилица:
Фонетична
Имате 2000 позволени символа

* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!

Обратно в сайта X

ДОСТЪП ЗА ЛОГНАТИ ПОТРЕБИТЕЛИ За да пишете, оценявате или докладвате коментари, моля логнете се в профила си.

  1. Запомни ме
забравена парола Полетата маркирани с * са задължителни
Полето Потребителско име не трябва да е празно.
Полето E-mail не трябва да е празно.
Полето Парола не трябва да е празно.
Полето Повторете паролата не трябва да е празно.
  1. Декларирам, че съм се запознал с Общите условия за ползване на услугите на Нетинфо.
Полетата маркирани с * са задължителни

Последни

Любимката на шеф Ангелов си тръгна от Hell's Kitchen

Любимката на шеф Ангелов си тръгна от Hell's Kitchen

Любопитно Преди 2 часа

Брокерката Симона напусна надпреварата на крачка от черните куртки

Българчетата са първи в Европа по алкохол, цигари и канабис

Българчетата са първи в Европа по алкохол, цигари и канабис

България Преди 4 часа

Това сочи доклад на ООН за здравословното поведение на децата в училищна възраст

Две комисии подкрепиха законопроекта за рекламата на хазарта, браншът с остра реакция

Две комисии подкрепиха законопроекта за рекламата на хазарта, браншът с остра реакция

България Преди 5 часа

Според Асоциацията на българските радио и телевизионни оператори ограничаването на рекламата ще доведе до ръст на залози в нелегални сайтове и обекти

Полша предупреди Русия, че ще загуби войната с НАТО

Полша предупреди Русия, че ще загуби войната с НАТО

Свят Преди 6 часа

Шикорски: Единствената надежда на Путин е нашата липса на решителност

Румен Радев настоя за ясна стратегия за българската енергетика

Румен Радев настоя за ясна стратегия за българската енергетика

България Преди 6 часа

Радев: Политиката и законодателството следва да се правят със загриженост и отговорност към България

Починa театралният режисьор Александър Илиев

Починa театралният режисьор Александър Илиев

България Преди 6 часа

Режисьорският му дебют е с „Адвокатът Пиер Патлен” във Видинския театър през 1986 г.

ММС не дава „Септември“ и „Юнак“ на Столична община

ММС не дава „Септември“ и „Юнак“ на Столична община

България Преди 7 часа

Министерство на младежта и спорта не е било уведомено

Електроразпределителна мрежа

Само в Унгария са плащали по-ниски цените на ток от нас за второто полугодие на 2023 година

България Преди 8 часа

Битовите сметки за електричество и газ в ЕС са намалели в сравнение с периода през 2022 г.

Бременна ли е отново Кайли Дженър?

Бременна ли е отново Кайли Дженър?

Любопитно Преди 8 часа

Спекулациите започнаха да набират скорост заради нейна снимка

Съд отмени присъдата на Харви Уайнстийн

Съд отмени присъдата на Харви Уайнстийн

Свят Преди 8 часа

В решението си съдиите се позовават на грешки в начина, по който е бил проведен процесът

о

Пеещите фонтани в Пловдив отново работят (ВИДЕО)

България Преди 8 часа

Музикално-светлинното шоу продължава 30 минути

Новите AI телевизори са тук, готови за спортното лято

Новите AI телевизори са тук, готови за спортното лято

Любопитно Преди 9 часа

Изкуственият интелект ще направи картината още по-красива и реалистична

НС одобри 250 млн. лева ежегодно за „Мини Марица Изток“

НС одобри 250 млн. лева ежегодно за „Мини Марица Изток“

България Преди 9 часа

В мотивите е посочено драстичното намаление на електропроизводството от въглищни мощности