DS 4: Богинята на висшата френска мода (тест-драйв)
STOP&GO: DS 4 E-Tense разчита на ДВГ, батерия и електромотор, чиято комбинирана мощност е 225 к.с. Па-важното е, че моделът предлага до 55 км пробег само на ток (65 км ако е само в града).   
Източник: CarMarket.bg
0

Citroen, Peugeot и Renault са гордостта на френската автомобилна индустрия. Но в страната на Chanel, Dior и Louis Vuitton, тези марки са по-скоро конфекция, която няма място на автомобилния моден подиум. С едно изключение: виждате го на снимките. Bugatti е съвсем друго нещо, затова и не го включваме в сметките.

Зад волана на DS 4 E-Tense

Дизайнерът Тиери Метроз е попаднал на място, за което всички негови колеги могат да мечтаят. Място, на което може да развихри въображението си, без инженери да надничат зад гърба му и да нанасят корекции. Причината за тази му свобода са гръцките и римски митове и легенди, според които богините винаги са облечени в прекрасни одежди.

STOP&GO: DS 4 E-Tense разчита на активно (опция) окачване Active Scan Suspension.
STOP&GO: DS 4 E-Tense разчита на активно (опция) окачване Active Scan Suspension. Източник: CarMarket.bg

А легендата на DS започва през есента на 1955 г., когато във френската столица дебютира моделът DS на Сitroen. Появата на този автомобил може да се сравни с дебелата червена линия, която е начертана между конфекцията и висшата мода, между нямото и модерното кино, между черно-бялата и цветната телевизия.

Новият френски модел предлага аеродинамика под формата на капка, завиващи фарове, хидропневматично окачване, сервоусилване, полуавтоматична трансмисия и предни спирачни дискове. Името му идва от думата déesse, от фр.: богиня.

STOP&GO: Full LED фаровете разчитат на технологии Matrix Beam и Dynamic Bending Light, предлагат 5 режима на осветяване и завъртащ се централен модул според ъгъла на волана.
STOP&GO: Full LED фаровете разчитат на технологии Matrix Beam и Dynamic Bending Light, предлагат 5 режима на осветяване и завъртащ се централен модул според ъгъла на волана. Източник: CarMarket.bg

Такива революционни технологии в DS 4 няма, но Метроз се е постарал да направи един истински продукт на автомобилния Haute Couture, в който всяка дама би се пристрастила така, както пристрастени към диетите и фитнеса са манекенките, дефилиращи по световните модни подиуми.

След като от самото начало говоря за дизайн, ще насоча вниманието си именно към него. Продуктовият директор на DS Automobiles твърди, че „DS 4 е замислен така, че да предефинира границите на премиум сегмент С”. Но в действителност моделът е много по-компактен и по мое мнение спада към сегмент SUV-B, но с един основен акцент: линията на покрива, която позиционира модела в нишата на кросоувър-купета.

STOP&GO: Моделът стандартно се предлага със заряден кабел mode 2 и 7,4 kW еднофазен заряден кабел mode 3. Бордовото зарядно устройство е 7,4 kW.
STOP&GO: Моделът стандартно се предлага със заряден кабел mode 2 и 7,4 kW еднофазен заряден кабел mode 3. Бордовото зарядно устройство е 7,4 kW. Източник: CarMarket.bg

Освен дизайнът на самите елементи, тук важни са и дребните детайли. Защото в голямата радиаторна решетка, предни и задни светлини са вмъкнати много дребни детайли, които създават общото впечатление за ювелирна изработка. Много ръбове отстрани (описани така, че да копират логото на DS) и споменатата линия на покрива са сред основните акценти, особено когато автомобилът се гледа под ярка слънчева светлина. Тънките стопове са страхотни! Светлинната плетеница наистина впечатлява, а шоуто, което правят светлинните модули във full LED матричните фарове е нещо, което трябва да се види. За разкош си имаме и два алуминиеви ауспуха.

STOP&GO: Интериорът се отличава със седалките в кожа Nappa Criollo Brown и впечатляващата шарка верижка на часовник.
STOP&GO: Интериорът се отличава със седалките в кожа Nappa Criollo Brown и впечатляващата шарка „верижка на часовник”. Източник: CarMarket.bg

Интериорът е страхотен. За разлика от DS 7, тук дисплеите са с много по-малки размери, но това ми допада повече от „телевизори”. Но най-впечатляващо е качеството на материалите и отново специфичните ромбоидни детайли по таблото и седалките. Последните са тапицирани с кожа Nappa Criollo Brown и шарка „верижка на часовник”. Масажната функция не е за пренебрегване. За вниманието към детайли говори фактът, че джобовете на вратите също са тапицирани. Формата на вътрешната дръжка та вратата е много интересна, като и тук имаме кафява кожа. Арматурното табло е високо разположено, а през него минава специфичен, скрит въздуховод на климатичната система. Металните (toggle, както ги наричат) бутони за бърз достъп до приложенията са друг акцент. Такъв е и сензорният панел за жестови контрол до различни функции на автомобила.

Пълният текст може да прочетете на новия автомобилен сайт CarMarket.bg

Коментари 0
Кирилица:
Фонетична
Имате 2000 позволени символа

* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!

Обратно в сайта X

ДОСТЪП ЗА ЛОГНАТИ ПОТРЕБИТЕЛИ За да пишете, оценявате или докладвате коментари, моля логнете се в профила си.

  1. Запомни ме
забравена парола Полетата маркирани с * са задължителни
Полето Потребителско име не трябва да е празно.
Полето E-mail не трябва да е празно.
Полето Парола не трябва да е празно.
Полето Повторете паролата не трябва да е празно.
  1. Декларирам, че съм се запознал с Общите условия за ползване на услугите на Нетинфо.
Полетата маркирани с * са задължителни
Атанас Илков слезе на Летище София с табела "Шенген" (ВИДЕО)

Атанас Илков слезе на Летище София с табела "Шенген" (ВИДЕО)

България Преди 14 минути

Късно снощи вътрешният министър се завърна от посещението си в Брюксел

Google Android XR

Android XR отваря вратата за новата ера на компютрите

Технологии Преди 46 минути

Новата платформа е разработена заедно със Samsung и Qualcomm

.

Катастрофа между такси и друг автомобил в София

България Преди 8 часа

Водачът на едното превозно средство е карал с превишена скорост

Еманюел Макрон

Макрон ще обяви утре сутринта кого е избрал за нов премиер на Франция

Свят Преди 9 часа

Очакваше се тази вечер Макрон да каже върху кого се е спрял

,

Български работник е загинал на строеж край Брюксел

България Преди 10 часа

Той е загубил живота си след падане от стълба рано тази сутрин

Магдалена от “Игри на волята”: Мразя манипулации и лъжи!

Магдалена от “Игри на волята”: Мразя манипулации и лъжи!

Любопитно Преди 10 часа

За Магдалена числото 6 е много важно в нейната игра

Консултации при президента Румен Радев

Край на консултациите при президента

България Преди 10 часа

Сега по процедура следва връчването на първия мандат за съставянето на редовно правителство

Сирия

Американец, който твърди, че влязъл в Сирия пеша, бе освободен след 7 месеца задържане

Свят Преди 11 часа

Травис Тимерман изглежда е един от хилядите затворници, освободени печално известните затвори в страната

Марк Рюте

Рюте: НАТО трябва да подсили отбраната си, за да предотврати война на своя територия

Свят Преди 11 часа

Рюте посочи, че европейските държави трябва да направят повече, за да „предотвратят следващата голяма война“

а

Папа Франциск призова за нови глобални споразумения за дълга и военните разходи

Свят Преди 12 часа

Призивът на папата днес беше част от посланието му и за Световния ден на мира

Антъни Блинкен

Блинкен предупреди да не се започват допълнителни конфликти в Сирия

Свят Преди 12 часа

Коментарът му дойде дни след като водените от ислямистите бунтовници свалиха от власт Башар Асад

/

Кой ще напусне “Игри на волята” ден преди големия финал?

Любопитно Преди 12 часа

Финалистите ще получат емоционални послания от близките си

Микяй след “Игри на волята”: За да си финалист, трябва да си спокоен и издръжлив! (ВИДЕО)

Микяй след “Игри на волята”: За да си финалист, трябва да си спокоен и издръжлив! (ВИДЕО)

Любопитно Преди 12 часа

“Джобният Херкулес” не е тренирал пъзели преди да влезе в “Игри на волята”

Скопие отмени присъдата на собственика на автобуса, изгорял на АМ "Струма"

Скопие отмени присъдата на собственика на автобуса, изгорял на АМ "Струма"

България Преди 13 часа

При инцидента преди 4 години загинаха 45 пътници от Северна Македония

Пламен Димитров КНСБ

КНСБ: Проектобюджет 2025 е труден, но не трябва да виним финансовия министър

България Преди 13 часа

Това заяви президентът на синдиката Пламен Димитров