И зключително богатата и разнообразна програма, която Нова предложи на зрителите си през изминалата вечер – VIP Brother, X Factor и първият епизод от 13 сезон на Господари на ефира, доведе до удвояване аудиторията на медията, спрямо втората телевизия.
Според данните на независимата международна пийпълметрична агенция Нилсен Адмосфер, при зрителите сред активното градско население и най-младата и трудна за достигане аудитория, средните резултати на Нова по време на трите предавания показват над два пъти повече аудитория спрямо втората медия.
Трета поредна вечер VIP Brother увеличава аудиторията си и преднината пред втория канал, като достигна рекордния за предаването от 2014 година досега 40% дял от аудиторията при активното население (18-49) и над 44% при активното градско население (18-49 градско).
Над 1 милион души сред всички зрители (4+) са гледали заедно с Преслава ексклузивните кадри, които Big Brother й показа с признанията на Богданов, че той е мъжът до нея (в часовия интервал 21:21 и 21:27 часа).
X Factor продължава да жъне успехи. Епизодът, излъчен снощи, привлече 32% от зрителите сред активното население (18-49), в часовия слот 21:28-23:00 часа, което е с над 10 пункта повече от втората телевизия. Още по-голяма е разликата с нея (19,4%), сред активното градско население (18-49 градско), където Нова печели близо 2 пъти повече аудитория (35,2%).
Повече от успешен е стартът на 13-ия сезон на Господари на ефира. При зрителите сред активното градско население и най-младата и трудна за достигане аудитория предаването събра пред екрана почти три пъти повече аудитория спрямо тази на втората телевизия. Една от най-очакваните новини за всички зрители бе кои ще са новите адреналинки. А те, за всеобща изненада, се оказаха не 2 или 3, а цели 16. До края на седмицата зрителите ще станат свидетели на целия кастинг и избора на победителките. Верни на своята природа, още с първия ефир Господарите показаха неизлъчвани до този момент кадри от скандала по време на мача между младежките отбори на Левски и ЦСКА, заставайки срещу насилието по стадионите в страната.
Вече 27 поредни седмици Нова запазва лидерството си на най-предпочитан ТВ канал в България. Средният дял на медията сред населението в активна възраст (18-49) е 22%, спрямо 19,7% дял за втората телевизия. Нова отне лидерството на bTV за първи път през есента на 2014, а през пролетния сезон на 2015 отново затвърди лидерската си позиция.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!