Джордж Клуни ще стане рекламно лице на марка текила, която произвежда заедно с приятеля си Ранди Гърбър, съпруг на Синди Крауфорд, пише сайтът 213nightlife.com.
Онлайн страницата, смятана за пътеводител на тема нощния живот в Калифорния, съобщава, че от известно време двамата приятели правят текила за собствена консумация и вече са решили да я лансират в търговската мрежа на разумна цена.
"Не мисля, че ще следваме всички правила, но ние знаем, че имаме продукт, който обичаме, пием и се надяваме, че ще бъде харесан и от други хора.
Продуктът говори сам за себе си", обясни Ранди Гърбър, който е собственик на веригата барове "Миднайт ойл", при представянето на първата марка бял ром, наречен "Caliche".
Новите спиртовари правят текилата при домашни условия в общото им ранчо и са я кръстили "Casamigos", вероятно измислена дума от испанските съставки "сasa" и "аmigos", т.е. нещо като "Къща на приятели".
Това обаче не е първата напитка, която Клуни рекламира.
Той е познат с появата си на клипове за бранда "Неспресо".
Още по-рано пък той бе първото известно рекламно лице на напитката "Мартини", чийто слоган познаваме много добре: "Няма мартини, няма парти". Любопитното е, че на снимките за първата реклама той се запознава с Лиса Сноудън, с която после са заедно известно време.
Голямо любопитство предизвика и една от последните рекламни кампании, в които взе участие Клуни.
Тя бе за норвежка банка, като вечният ерген този път играеше ролята на младоженец.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!