Всеки трети нов татко през 2021 г. отпразнува с Каменица
Източник: Каменица
0

В секи трети нов татко през изминалата година у нас е получил Каменица за споделяне с приятели. Това отчита кампанията „Каменица за татко“, която се проведе в периода от 1-ви септември 2021 г. до 31-ви януари 2022 г. 

По данни на Националния статистически институт през изминалата година у нас има 58 393 новородени. Кампанията на Каменица за целия период получи малко над 21 000 уникални регистрации. Това означава, че повече от една трета от всички нови бащи в България през 2021 г. са получили по стек Каменица от 24 бутилки от 330 мл. „Чрез кампанията „Каменица за татко“ желанието ни бе да обърнем специално внимание на основната потребителска група на Каменица, мъжете, именно в един от най-вълнуващите моменти в техния живот – моментът, в който стават бащи. Вярвахме, че това ще подсили още повече връзката на Каменица с нейните фенове и не само.“, споделя Тодор Асенов, Бранд мениджър „Каменица“, и допълва: „Очаквахме кампанията да има интерес, но не очаквахме толкова голям интерес и такива резултати. Щастливи сме, че успяхме да зарадваме една трета от всички нови татковци в България с Каменица. Кампанията е много лична и за мен, тъй като и аз станах татко през изминалата година“.

Очакванията за интерес към кампанията и постигнатите резултати всъщност са надминати. Това сочи проучване на Ипсос България, поръчано от Каменица, проведено чрез телефонни интервюта сред 500 участника в кампанията, мъже, през февруари 2022 г. 93% от всички участници споделят, че са удовлетворени от кампанията, което е забележителен коефициент на удовлетвореност като цяло (NPS, Net Promoter Score). Освен това, 97% от участниците са щастливи от кампанията до степен, в която биха я препоръчали на други татковци.

Една част от високите оценки на участниците в кампанията се дължи и на факта, че те са усетили личното отношение от страна на служителите на „Каменица“ АД, които са доставили бирения им подарък. В действителност, кампанията е реализирана изцяло от служители на компанията. В нея се включват над 300 служители от цялата страна, от членове на директорския екип, през мениджъри и специалисти, които лично доставят бирата до домовете на татковците, а най-голяма роля в доставянето на бирите изиграват служителите от търговския екип. По този начин всички те са допринесли за постигането на още по-емоционален и персонализиран подход към потребителите на Каменица, които са оценили високо именно този фактор от провеждането на инициативата. Специално внимание се обръща и на новите татковци вътре в компанията, които също са получили персонализиран подарък. Това е най-силно ангажиращата кампания за служителите на „Каменица“ АД през последните няколко години. 

Интересни са данните от анкетата, свързани с потребителските възприятия за Каменица и честотата на купуване. 71% от участниците имат по-добро мнение за Каменица като цяло след кампанията. 69% от респондентите, които консумират Каменица редовно, посочват, че мнението им за марката се е подобрило. Забележителен е резултатът за това, че 71% от участниците в проучването, които не консумират Каменица, са споделили, че вече имат по-високо мнение за марката. В допълнение, делът на хората, които си купуват Каменица поне веднъж в месеца, се е увеличил със 7%. Това е значителен ръст спрямо периода на провеждане на кампанията и факта, че става въпрос за нередовни консуматори или такива, които обикновено не предпочитат Каменица. Също така, повече от половината участници, които са посочили, че не консумират редовно Каменица, са отговорили, че са харесали бирата. 

„Каменица за татко“ е една от най-успешните кампании на марката през последните години и е сред най-разпознаваемите в историята на бранда, който през 2021 г. отбеляза своя 140-годишен юбилей. Тя кореспондира отлично и с комуникационната платформа на Каменица – Всяка глътка има история. Инициативата продължава и тази година чрез телевизионен видео клип, в който участват татковци, служители на Каменица, и чрез активна комуникация в социалните медии. Кампанията ще се разгърне и бъде отворена за регистрации по-късно през годината. За повече информация следете сайта на Каменица https://www.kamenitza.bg/

Наздраве за татковците с Каменица! 

 
Семейните разправии са като рок музика -започват с новите парчета и завършват със старите хитове.
Прочети целия
Обратно в сайта X

ДОСТЪП ЗА ЛОГНАТИ ПОТРЕБИТЕЛИ За да пишете, оценявате или докладвате коментари, моля логнете се в профила си.

  1. Запомни ме
забравена парола Полетата маркирани с * са задължителни
Полето Потребителско име не трябва да е празно.
Полето E-mail не трябва да е празно.
Полето Парола не трябва да е празно.
Полето Повторете паролата не трябва да е празно.
  1. Декларирам, че съм се запознал с Общите условия за ползване на услугите на Нетинфо.
Полетата маркирани с * са задължителни
Експерти: Расте подкрепата за крайнодесните партии в Европа

Експерти: Расте подкрепата за крайнодесните партии в Европа

Свят Преди 38 минути

"Готови сме да превърнем страната в нещо по-добро"

<p>Какво е здравословното състояние на бразилския президент</p>

"Тук съм, невредим": Бразилският президент е изписан от болница

Свят Преди 1 час

В краткото си изявление оптимистично настроеният Лула каза, че няма търпение да се върне на работа възможно най-скоро

Задържаха четирима терористи в РСМ

Задържаха четирима терористи в РСМ

Свят Преди 3 часа

Всички задържани са македонски граждани

БСП свиква Конгреса на партията на 15 февруари догодина

БСП свиква Конгреса на партията на 15 февруари догодина

България Преди 3 часа

След това ще има и пряк избор на председател

<p>Репликата &quot;Отивам в затвора&quot; има нов, съвсем друг смисъл (СНИМКИ)</p>

"Черен код": Какво се случва със затворите в Нидерландия

Свят Преди 4 часа

Затворите и полицейските участъци в Нидерландия са пълни до краен предел

<p>Турският външен министър: Не позволявайте на тероризма да се възползва от това</p>

САЩ е в "пряк контакт" с терористичната групировка "Тахрир ал Шам"

Свят Преди 4 часа

Сирия няма интерес от започването на нови конфликти, заяви Ахмад аш Шарех

Иван Таков остава председател на БСП - София

Иван Таков остава председател на БСП - София

България Преди 4 часа

Той е спечелил доверието на 76,4% от делегатите на Градската конференция

Синът на рапъра Криско е роден със Синдром на Даун

Синът на рапъра Криско е роден със Синдром на Даун

България Преди 4 часа

Това сподели самият изпълнител в своя Facebook профил

<p>След свалянето на Асад: Какво се случва със сирийски бежанци в Турция (СНИМКИ)</p>

След свалянето на Асад: Над 7500 сирийски бежанци са се завърнали в Сирия от Турция

Свят Преди 5 часа

По над 1000 сирийци прекосяват границата от понеделник насам

<p>Военен лагер в чеченската столица Грозни е поразен, кой е отговорен за атаката (ВИДЕО)</p>

Военен лагер в чеченската столица Грозни е поразен

Свят Преди 5 часа

Видеозаписи, разпространени в интернет, показват момента на удара

<p>Руски танкери пострадаха в Керченския проток, има загинал (СНИМКИ/ВИДЕО)</p>

Руски танкери пострадаха в Керченския проток, има загинал

България Преди 5 часа

И двата танкера имат товарен капацитет от около 4200 тона петролни продукти

<p>Почина известен&nbsp;румънски актьор</p>

Почина известният румънски актьор Мирча Дякону

Свят Преди 6 часа

Той си е отишъл на 74-годишна възраст

Колекторът на пречиствателната станция в Кранево отново аварира

Колекторът на пречиствателната станция в Кранево отново аварира

България Преди 6 часа

Хотелиерите са притеснени, че това ще се отрази пагубно върху новия летен сезон и подготвят протести

Отстраненият президент на Южна Корея не се отзова за разпит

Отстраненият президент на Южна Корея не се отзова за разпит

Свят Преди 6 часа

Юн и редица висши официални представители са изправени пред наказателно разследване за потенциални обвинения в бунт и злоупотреба с власт

Гешев от "Игри на волята": Проучвах хората, които знаех, че ще влизат в предаването (ВИДЕО)

Гешев от "Игри на волята": Проучвах хората, които знаех, че ще влизат в предаването (ВИДЕО)

Любопитно Преди 7 часа

Бронзовият медалист гостува в официалния подкаст "След Игрите"