Всеки трети нов татко през 2021 г. отпразнува с Каменица
Източник: Каменица

В секи трети нов татко през изминалата година у нас е получил Каменица за споделяне с приятели. Това отчита кампанията „Каменица за татко“, която се проведе в периода от 1-ви септември 2021 г. до 31-ви януари 2022 г. 

По данни на Националния статистически институт през изминалата година у нас има 58 393 новородени. Кампанията на Каменица за целия период получи малко над 21 000 уникални регистрации. Това означава, че повече от една трета от всички нови бащи в България през 2021 г. са получили по стек Каменица от 24 бутилки от 330 мл. „Чрез кампанията „Каменица за татко“ желанието ни бе да обърнем специално внимание на основната потребителска група на Каменица, мъжете, именно в един от най-вълнуващите моменти в техния живот – моментът, в който стават бащи. Вярвахме, че това ще подсили още повече връзката на Каменица с нейните фенове и не само.“, споделя Тодор Асенов, Бранд мениджър „Каменица“, и допълва: „Очаквахме кампанията да има интерес, но не очаквахме толкова голям интерес и такива резултати. Щастливи сме, че успяхме да зарадваме една трета от всички нови татковци в България с Каменица. Кампанията е много лична и за мен, тъй като и аз станах татко през изминалата година“.

Очакванията за интерес към кампанията и постигнатите резултати всъщност са надминати. Това сочи проучване на Ипсос България, поръчано от Каменица, проведено чрез телефонни интервюта сред 500 участника в кампанията, мъже, през февруари 2022 г. 93% от всички участници споделят, че са удовлетворени от кампанията, което е забележителен коефициент на удовлетвореност като цяло (NPS, Net Promoter Score). Освен това, 97% от участниците са щастливи от кампанията до степен, в която биха я препоръчали на други татковци.

Една част от високите оценки на участниците в кампанията се дължи и на факта, че те са усетили личното отношение от страна на служителите на „Каменица“ АД, които са доставили бирения им подарък. В действителност, кампанията е реализирана изцяло от служители на компанията. В нея се включват над 300 служители от цялата страна, от членове на директорския екип, през мениджъри и специалисти, които лично доставят бирата до домовете на татковците, а най-голяма роля в доставянето на бирите изиграват служителите от търговския екип. По този начин всички те са допринесли за постигането на още по-емоционален и персонализиран подход към потребителите на Каменица, които са оценили високо именно този фактор от провеждането на инициативата. Специално внимание се обръща и на новите татковци вътре в компанията, които също са получили персонализиран подарък. Това е най-силно ангажиращата кампания за служителите на „Каменица“ АД през последните няколко години. 

Интересни са данните от анкетата, свързани с потребителските възприятия за Каменица и честотата на купуване. 71% от участниците имат по-добро мнение за Каменица като цяло след кампанията. 69% от респондентите, които консумират Каменица редовно, посочват, че мнението им за марката се е подобрило. Забележителен е резултатът за това, че 71% от участниците в проучването, които не консумират Каменица, са споделили, че вече имат по-високо мнение за марката. В допълнение, делът на хората, които си купуват Каменица поне веднъж в месеца, се е увеличил със 7%. Това е значителен ръст спрямо периода на провеждане на кампанията и факта, че става въпрос за нередовни консуматори или такива, които обикновено не предпочитат Каменица. Също така, повече от половината участници, които са посочили, че не консумират редовно Каменица, са отговорили, че са харесали бирата. 

„Каменица за татко“ е една от най-успешните кампании на марката през последните години и е сред най-разпознаваемите в историята на бранда, който през 2021 г. отбеляза своя 140-годишен юбилей. Тя кореспондира отлично и с комуникационната платформа на Каменица – Всяка глътка има история. Инициативата продължава и тази година чрез телевизионен видео клип, в който участват татковци, служители на Каменица, и чрез активна комуникация в социалните медии. Кампанията ще се разгърне и бъде отворена за регистрации по-късно през годината. За повече информация следете сайта на Каменица https://www.kamenitza.bg/

Наздраве за татковците с Каменица! 

 
Обратно в сайта X

ДОСТЪП ЗА ЛОГНАТИ ПОТРЕБИТЕЛИ За да пишете, оценявате или докладвате коментари, моля логнете се в профила си.

  1. Запомни ме
забравена парола Полетата маркирани с * са задължителни
Полето Потребителско име не трябва да е празно.
Полето E-mail не трябва да е празно.
Полето Парола не трябва да е празно.
Полето Повторете паролата не трябва да е празно.
  1. Декларирам, че съм се запознал с Общите условия за ползване на услугите на Нетинфо.
Полетата маркирани с * са задължителни
Мон Дьо и Нети

Нети разкрива: Защо умишлено се „загрозявах“ и тайната за моето осиновяване

Любопитно Преди 4 минути

Актрисата говори за драмата с осиновяването си, „красивата лъжа“ за детството и години борба с етикета „жената на Дони“

Кирил Домусчиев

Кирил Домусчиев: КНСБ взривява диалога с драстични данъци за бизнеса

България Преди 24 минути

Председателят на УС на КРИБ коментира исканията на КНСБ за драстично увеличаване на данъчната тежест върху българския бизнес

Михаела Василева

Инфлуенсърката Михаела шокиращо напусна Big Brother

Любопитно Преди 2 часа

Тя не получи най-нисък вот от зрителите, а взе решение да напусне Къщата по собствено желание

Президентът на Камерун Пол Бия и първата дама - шармантната му съпруга Шантал Бия на единствения митинг на държавния глава преди изборите

Пол Бия - президентът на 92 г., който се готви за осми мандат

Свят Преди 2 часа

Най-възрастният действащ държавен глава в света управлява Камерун вече 43 години

Китай обвини САЩ в лицемерие, търговската война ескалира

Китай обвини САЩ в лицемерие, търговската война ескалира

Свят Преди 3 часа

Според Министерството на търговията на Китай действията на САЩ през последните месеци „сериозно увреждат интересите на Китай“

Пазарджик на избори - търсят се 41 общински съветници

Пазарджик на избори - търсят се 41 общински съветници

България Преди 3 часа

Общо 597 са кандидатите за 41 мандата

Фатална катастрофа край Благоевград: 21-годишен мъж почина

Фатална катастрофа край Благоевград: 21-годишен мъж почина

България Преди 3 часа

Инцидентът е станал около 18:40 ч. в събота в района на разклона за селата Бучино и Бело поле

Карлос Насар

Карлос Насар на родна земя, пожела си да стане двукратен олимпийски шампион през 2028 г.

България Преди 3 часа

Българската звезда във вдигането на тежести беше посрещнат от близките си и фенове, сред които и много деца

Днес е празник на доброто сърце, кой празнува имен ден

Днес е празник на доброто сърце, кой празнува имен ден

България Преди 4 часа

Четвърта Неделя след Въздвижение – време за размисъл, молитва и благословение

Маргарет Тачър

12 октомври: Атентатът, който шокира света, но не и Желязната лейди

Любопитно Преди 4 часа

Вижте какво се е случило на този ден в историята

Бурен вятър и 20 градуса в неделя, кога ще застудее пак

Бурен вятър и 20 градуса в неделя, кога ще застудее пак

България Преди 4 часа

Вижте прогнозата за времето за следващите няколко дни

Въвеждат такса за някои от най-полулярните кратери на вулкана Етна

Въвеждат такса за някои от най-полулярните кратери на вулкана Етна

Свят Преди 12 часа

Входният билет от 5 евро няма да важи за сицилианците

Почина легендата на Холивуд Даян Кийтън (ВИДЕО+СНИМКИ)

Почина легендата на Холивуд Даян Кийтън (ВИДЕО+СНИМКИ)

Свят Преди 12 часа

Звездата ни напусна на 79-годишна възраст

Трима ранени при стрелба на оживен площад в Германия

Трима ранени при стрелба на оживен площад в Германия

Свят Преди 12 часа

Нападателят е успял да избяга

,

Няма оцелели след експлозията във фабрика за боеприпаси в щата Тенеси (ВИДЕО)

Свят Преди 13 часа

Взривната вълна беше усетена на километри, ДНК тестове ще потвърдят самоличността на загиналите

,

Хърватия ще въведе нова европейска система за граничен контрол

Свят Преди 13 часа

Новата система може да забави проверките по границите