Три български кампании отиват на фестивала IAB MIXX AWARDS EUROPE 2023
Източник: IAB MIXX AWARDS Bulgaria 2023

Н а специална церемония IAB MIXX AWARDS Bulgaria 2023 отличи най-добрите локални интерактивни маркетингови кампании и идеите, които вдъхновят дигиталната общност, като посочват бъдещите тенденции в индустрията. За награди в 16 категории се състезаваха над 40 финалисти. Категориите с най-голям брой участници бяха „Най-ангажираща кампания“ (Best Engagement Campaign), „Най-добра кампания с брандирано съдържание“ (Best Branded Content Campaign), „Бранд кауза“ (Brand purpose) и „Творческа ефективност“ (Creative Effectiveness).

Източник: IAB MIXX AWARDS Bulgaria 2023

Специална техническа комисия проследи спазването на изискванията за кандидатстване. В нея се включиха имена като Самуил Петков (Noble Graphics), Боби Петров (Datenwerk/All Channels Group), Велислава Попова (Дневник), Емил Олованов (Crimtan) и други. 

Победителите бяха определени от международно жури от 20 експерти в областта на творческите решения и стратегията, които имат утвърден дългогодишен опит в оценяването на рекламни фестивали. Сред тях са: Александър Калчев, Гонсало Мартино, Истван Брашок, Мади Креймър, Бианка Властон и други.

Отличените кампании и агенции по категории са:

BEST SOCIAL NETWORKS CAMPAIGN - В тази категория кандидатстват кампании или комуникационни стратегии , създадени за и развиващи се изключително или основно в една или няколко социални мрежи и тук не попадат real time кампании.

2-ро място: Кампания Осинови меме - Агенция: together§

DIGITAL SALES CAMPAIGN - Тук са включени кампании или комуникационни стратегии, създадени и реализирани с цел увеличаване продажбите на продукти и/или услуги.

Източник: IAB MIXX AWARDS Bulgaria 2023

3-то място: Кампания Rock Shock - Земи тая музика - Агенция Hub Ahead

3-то място: Кампания Баения срещу Черен Петък 13-и - Агенция: guts&brains DDB

2-ро място: Кампания Твоята първа работа има значение - Агенция: distinkt

BEST VIDEO CAMPAIGN - В тази категория кандидатстват кампании или комуникационни стратегии, основани изключително или основно на видео съдържание.

3-то място: Кампания Страхотни новини - Агенция: guts&brainsDDB

1-во място: Кампания: Най-сладкият начин да спасим света - Агенция: McCann Erickson Sofia

BEST ENGAGEMENT CAMPAIGN - В тази категория се включват дигитални кампании или стратегии, постигнали отлични резултати при осигуряването на ангажираност на потребителите по стойностен за съответния бизнес или организация начин.

3-то място: Кампания: Не винаги съм перфектна - Агенция: together&

2-ро място: Кампания: Осинови меме - Агенция: together&

Източник: IAB MIXX AWARDS Bulgaria 2023

BEST BRANDED CONTENT CAMPAIGN - Тук участваха дигитални кампании, акцентиращи върху използването на брандирано съдържание за постигане на маркетинг целите си, като съдържанието е свързано с ценностите и основните характеристики на бранда

2-ро място - Кампания: Най-сладкият начин да спасим света - Агенция: McCann Erickson Sofia

2-ро място - Кампания: Топли приказки за лека нощ - Агенция: Noble Graphics

NON-PROFIT - В тази категория се награждават кампании, които имат позитивно влияние върху обществото и демонстрират изключителни резултати в неправителствения сектор.

3-то място - Кампания: To Russia with love - Агенция: Next-DC

1-во място - Кампания: Осинови меме - Агенция: together&

DIGITAL AUDIO CAMPAIGN - В тази категория се награждават кампании, които използват аудио в дигитални платформи и демонстират високо ниво на потребителска ангажираност и изпълняват бранд цели.

3-то място - Кампания: Баения срещу Черен Петък 13-и - Агенция: guts&brains DDB

2-ро място - Кампания: Топли приказки за лека нощ - Агенция: Noble Graphics

Източник: IAB MIXX AWARDS Bulgaria 2023

BEST INTEGRATED CAMPAIGN - В тази категория се награждават най-добрите кампании, които използват поне три дигитални платформи, за да постигнат синергия на бранд посланията. 

3-то място - Кампания: Утре. Гласувай. За тях. - Агенция: together&

1-во място - Кампания: Топли приказки за лека нощ - Агенция: Noble Graphics

DIGITAL CRAFT - В тази категория са всички кампани, които демонстрират използване на микс от иновативни дигитални технологии, инструменти, модели или платформи и са оказали ярко въздействие върху аудиториите, постигнали са забележителни бизнес резултати или са вдъхновили качествена промяна във възприятията, поведението или навиците на потребителите.

3-то място - Кампания: #Conversationcube - Агенция: Next-DC

REAL TIME - В тази категория кандидатстват всички кампании, които реагират на значимо събитие за обществото в реално време.

1-во място - Кампания: #НеБъдиРъб - Агенция: All Channels Group

Източник: IAB MIXX AWARDS Bulgaria 2023

CREATIVE EFFECTIVENESS - Тук участват дигитални кампании, развивани изцяло или преимуществено в дигитална среда, които са си поставили микс от краткосрочни и дългосрочни цели, били са с продължителност 1 месец или повече и са постигнали доказано трайни промени в потребителските нагласи и поведение.

3-то място - Кампания: Осинови си меме - Агенция: together&

3-то място - Кампания: Утре. Гласувай. За тях. - Агенция: together&

BRAND PURPOSE - В тази категория бяха включени дигитални кампании, които следват бранд философията, доставяйки ясни резултати, свързани със CSR активности, обвързване с каузи, позитивна промяна за обществото и/или крайния потребител.

3-то място - Кампания: Топли приказки за лека нощ - Агенция: Noble Graphics

2-ро място - Кампания: Утре. Гласувай. За тях. - Агенция: together&

2-ро място - Кампания: Дивите животни са заложени на карта 2022 - Агенция: McCann Sofia

PR DIGITAL - В тази категория бяха включени кампании или комуникационни стратегии, създадени с концепцията за реализиране на цели за връзки с обществеността и за позициониране на съответната компания/организация.

3-то място - Кампания: Град като хората 2022 , Агенция: Noble Graphics

1-во място - Кампания: Утре. Гласувай. За тях. Агенция: together&

1-во място - Кампания: #НеБъдиРъб - Агенция: All Channels Group

Общо 6 бяха раздадените златни награди. Агенциите с най-много отличния са together& (2 златни, 3 сребърни, 4 бронзови), All Channels Group (2 златни), Noble Graphics (1 златно, 2 сребърни и 2 бронзови) и McCann Erickson (1 златно, 2 сребърни).

Журито определи и три най-добри кампании, които ще представят България на европейското издание на конкурса IAB MIXX AWARDS EUROPE 2023. Това са:

Кампания: Топли приказки за лека нощ - Агенция: Noble Graphics

Кампания: Утре. Гласувай. За тях. Агенция: together&

Кампания: #НеБъдиРъб - Агенция: All Channels Group

Кратко видеопредставяне на отличените кампании можете да видите тук.

IAB MIXX AWARDS 2023 представи и Фестивалната програма в рамките на два дни преди церемонията (25 и 26 април), в които експерти от журито споделиха опит и идеи по различни теми, свързани с креативността и дигиталната трансформация. Всички лектори и теми на фестивалната програма ще откриете тук

“Дори в предизвикателни времена дигиталните рекламни и маркетинг проекти, създадени в България, са на много високо ниво. Високата и обективна оценка на журито е признание за българските агенции и рекламодатели, защото ни сверява часовника с глобалното мислене и критерии. Това ни мотивира да продължаваме да развиваме дигиталните компетенции на пазара“, заяви Боряна Великова, Изпълнителен директор и член на Управителния съвет на IAB България. 

Последните 3 години донесоха много нови предизвикателства, които промениха средата, динамиката и ценността система на общество. Именно затова IAB България фокусира вниманието си върху локалната дигитална екосистема и взаимодействията в нея, извежда на преден план кампаниите, реализирани чрез местни комуникационни канали, които работят за развитието на пазара.

Наградите IAB MIXX AWARDS отличават участниците, които утвърждават изградените стандарти за комуникация и реклама в дигитална среда и продължават да я  развиват посредством креативност, прилагане на новите тенденции и постигане на забележителни резултати.

 
Обратно в сайта X

ДОСТЪП ЗА ЛОГНАТИ ПОТРЕБИТЕЛИ За да пишете, оценявате или докладвате коментари, моля логнете се в профила си.

  1. Запомни ме
забравена парола Полетата маркирани с * са задължителни
Полето Потребителско име не трябва да е празно.
Полето E-mail не трябва да е празно.
Полето Парола не трябва да е празно.
Полето Повторете паролата не трябва да е празно.
  1. Декларирам, че съм се запознал с Общите условия за ползване на услугите на Нетинфо.
Полетата маркирани с * са задължителни
Борба, сила и приятелство: Сребърните Дамян и Аспарух за волейболния триумф

Борба, сила и приятелство: Сребърните Дамян и Аспарух за волейболния триумф

България Преди 1 час

Момчетата бяха посрещнати с аплодисменти и благодарност от феновете на родна земя

В РС Македония: 2031- 2032 г. влак София - Скопие

В РС Македония: 2031- 2032 г. влак София - Скопие

Свят Преди 1 час

Транснационалната транспортна ос Изток-Запад (Коридор 8) се простира от пристанище Бари в Италия до пристанищата Варна и Бургас в България

Пътят към сърцето на жената: Съпругът на Селена Гомес разкри какво ястие ѝ готви всеки ден

Пътят към сърцето на жената: Съпругът на Селена Гомес разкри какво ястие ѝ готви всеки ден

Любопитно Преди 4 часа

Селена Гомес е известна с любовта си към необичайните вкусове

Пожар в Свиленград, изгоряха къщи и автомобили

Пожар в Свиленград, изгоряха къщи и автомобили

България Преди 5 часа

Междувременно друг голям пожар пламна в стърнища край село Белица

България с черна статистика: Всеки втори е с наднормено тегло

България с черна статистика: Всеки втори е с наднормено тегло

България Преди 5 часа

35 милиона деца под пет години в света са с наднормено тегло

Откриха най-високия мост в света, предлага кафе и бънджи

Откриха най-високия мост в света, предлага кафе и бънджи

Свят Преди 5 часа

Рекордният мост съкращава времето за преминаване през каньона от два часа на две минути

Съдбоносна капитанска битка определя бъдещето на племената в “Игри на волята”

Съдбоносна капитанска битка определя бъдещето на племената в “Игри на волята”

Любопитно Преди 5 часа

Още един изгнаник от Блатото влиза в голямата игра

Мистерия със смъртта на висш дипломат насред Париж

Мистерия със смъртта на висш дипломат насред Париж

Свят Преди 5 часа

Посланикът на Южна Африка вероятно е скочил от 22-рия етаж на хотел

Мишел Пфайфър

Мишел Пфайфър разкри, че вече е баба

Свят Преди 5 часа

„Бях много тиха за това и е... рай е. Просто е невероятно,“ сподели Пфайфър

<p>В битка с жилищната криза: Гърция активира &bdquo;призрачни&ldquo; имоти</p>

В битка с жилищната криза: Гърция активира „призрачни“ имоти

Свят Преди 5 часа

Според Асоциацията на брокерите на недвижими имоти в Атина и Атика, около 5000 жилища в столицата стоят затворени, голяма част от които са част от завещания, управлявани от различни фондации

Русия печели милиарди от втечнен газ за ЕС

Русия печели милиарди от втечнен газ за ЕС

Свят Преди 5 часа

Компаниите от ЕС са сред най-големите клиенти на Yamal LNG

<p>Ако сте почитател на кето диетата - имаме лоши новини</p>

Проучване: Кето диетата носи скрити рискове за здравето

Свят Преди 5 часа

„Въпреки че кетогенната диета може да предотврати и лекува затлъстяването, тя причинява хиперлипидемия, хепатична стеатоза и глюкозна непоносимост"

КЗП и НАП: Край на спекулата с цените при еврото

КЗП и НАП: Край на спекулата с цените при еврото

България Преди 5 часа

Проверяващите ще извършват контролни покупки, за да установят нарушенията

„Аз ще бъда баща на децата ти“: Истинската история на любовта между Катрин Зита-Джоунс и Майкъл Дъглас

„Аз ще бъда баща на децата ти“: Истинската история на любовта между Катрин Зита-Джоунс и Майкъл Дъглас

Любопитно Преди 5 часа

Любов, скандали, болести и триумфи – вижте истинската история на 25-годишния брак между Катрин Зита-Джоунс и Майкъл Дъглас

КЕВР утвърди нова цена на природния газ

КЕВР утвърди нова цена на природния газ

България Преди 6 часа

Утвърдената цена е по-ниска от месечния индекс на международните газови борси

.

Селища, кръв и блокади: Защо Западният бряг е в центъра на конфликта

Свят Преди 6 часа

Западният бряг неминуемо ще играе важна роля за всяко бъдещо решение на израелско-палестинския конфликт