Теленор предлага вече и застраховки за мобилни устройства
Източник: netinfo
0

И мето на Теленор предимно се свързва с мобилни услуги, телефония, интернет и други дигитални услуги. Но през 2019 г. компанията иска да се наложи като оператора, предлагащ най-много услуги, свързани с живота на мобилните устройства. Теленор е единственият телеком у нас със собствен сервиз за ремонт на мобилни устройства и е разбираемо, че сервизните им услуги бяха претрупани с работа. Само за 2018-а в сервизната мрежа на Теленор са ремонтирани над 70 000 устройства, или между 6000-7000 месечно. И това не са само смартфони, а и feature телефони, таблети, умни часовници, говорители и т.н. Потребителите най-често са имали проблеми с екрана, проблем с включването и изключването и проблеми със зареждането.

Интересно е, че най-много повредени устройства има в летните месеци между юни и август, когато най-честите повреди са разбираемо свързани с намокряния и  счупвания. През зимата се забелязват специфични за по-студено време проблеми, като по-бързо падане на батериите или отказ на сензорните екрани. От компанията споделят, че най-много повредени устройства се приемат в понеделник и четвъртък, като над  30% от приетите за ремонт устройства са в София. Средният срок за изпълнение на една поръчка е 3.4 календарни дни.

Сервизът на Теленор обслужва над 800 различни модела и марки и борави с близо 30 000 вида резервни части. Огромният брой налага по-тясно фокусиране и затова вече сервизните служители специализират в работата с един бранд. Вече е физически невъзможно един човек да борави с пълната гама от всички възможни марки и модели, с които сервизът на Теленор работи. Компанията отчита висока успеваемост. Единствената напълно непоправима щета е загубата на информация от дадено устройство, която може да е причинена от потребителите или повреда в основната платка на устройството. Има и повреди, които са толкова мащабни, че е по-изгодно да бъде заменено цялото устройство. За да се гарантира качеството Теленор са въвели различни стъпки и процедури, които включват магазините, приемните в сервиза, контрола на качеството на входа и изхода на сервиза, както и сервизните специалисти.

Като продължение на стратегията си да развива услуги, свързани с живота на мобилните устройства, и да повишава удовлетвореността на клиентите си, Теленор започна да предлага нова услуга от 29-и март, наречена Смартфон протект. Тя представлява застраховка на мобилни устройства, даваща на потребителите защита при случайна повреда или кражба на устройството. А разширеният вариант Смартфон протект+ предлага още и защита в случай на кражба. Застрахователната премия зависи от цената на устройството и избраният вариант, заплаща се като месечна такса и може да се включи в месечната сметка на клиента.

Процедурата е максимално улеснена. При повреда или кражба на мобилното устройство, клиентът само трябва само да се обади на кратък номер 123. Ако повредата подлежи на ремонт, устройството ще бъде ремонтирано в сервиза на Теленор. Ако не - устройството ще бъде заменено с ново от същата марка и модел или аналогично, ако моделът не се предлага вече. В случай на одобрение, клиентът ще заплаща и сума за самоучастие, която е предварително уточнена в застрахователния му договор. Не се предвижда изплащането на парично обезщетение за настъпили щети.

Теленор предлага услугата в качеството си на застрахователен агент на международната застрахователна компания Chubb European Group SE.

С предлагането на Смартфон протект, Теленор вече предлага пълен набор от услуги свързани с покупката и поддръжката на смартфон, като е и пионер в предлагането на такива услуги в България. Теленор бе първият оператор у нас, който предложи на своите клиенти възможност да получат на лизинг смартфон още от първия ден на договора си с оператора. Отново Теленор бе първият оператор, който даде възможност на клиентите си да върнат стария си смартфон и да го заменят с нов на всеки 12 месеца с услугата Upgrade, както и възможност да заменят старите си, счупени или ненужни устройства за ваучер за покупка на ново с услугата Върни и вземи. 

Абонирайте се и прочетете първи "Непубликувано" и обзор на деня за 2 мин. Безплатно е :-)

@
 
<p>Коли се запалиха на паркинг в София</p>
Ексклузивно

Коли се запалиха на паркинг в София

Преди 7 часа
<p>Водният режим в Перник става суров</p>
Ексклузивно

Водният режим в Перник става суров

Преди 10 часа
<p>Гери Турийска: <strong><span style="color:#ffbc00;">В кухнята съм дете</span></strong></p>
Ексклузивно

Гери Турийска: В кухнята съм дете

Преди 12 часа
Правилата за играта
Ексклузивно

Правилата за играта

Преди 13 часа
Обратно в сайта X

ДОСТЪП ЗА ЛОГНАТИ ПОТРЕБИТЕЛИ За да пишете, оценявате или докладвате коментари, моля логнете се в профила си.

  1. Запомни ме
забравена парола Полетата маркирани с * са задължителни
Полето Потребителско име не трябва да е празно.
Полето E-mail не трябва да е празно.
Полето Парола не трябва да е празно.
Полето Повторете паролата не трябва да е празно.
  1. Декларирам, че съм се запознал с Общите условия за ползване на услугите на Нетинфо.
Полетата маркирани с * са задължителни

Водещи новини