Е талон за висококачествени колбаси и млечни продукти, „Димитър Маджаров – 2“ ЕООД е отново сред най-силните потребителски марки в България. В независимо проучване на българския пазар по инициатива на глобалната организация Superbrands, „Димитър Маджаров“ е лидер в категорията Месни продукти.
От номинираните в различни категории и сектори 1500 марки, опериращи на българския пазар, 500 бяха избрани за Superbrands в програмата на международната брандинг организация.
След 2010 г. тази година компания „Димитър Маджаров – 2“ ЕООД за втори път е отличена в престижната класация на Superbrands, като най-качествена, надеждна и уникална марка сред българските потребители в своя клас.
Доказателство за успешната бизнес стратегия на компанията е и стремежът й да създава своите продукти с грижа и в унисон с тенденцията на българския пазар за търсене на чисти продукти, гарантиращи безопасност, здравословно хранене и превъзходни вкусови качества.
По-рано този месец компания „Димитър Маджаров – 2“ ЕООД бе удостоена с най-високите отличия на международната специализирана изложба „Месомания“ 2014. Експертното жури оцени със златни медали и диплом и двата продукта, с които фирмата се състезаваше в изключително тежка конкуренция - Деликатес "Маджаров" Ф70 и Врат "Монтана" бяха най-добри в категорията "Качествен и оригинален пазарен продукт".
Запазвайки стопроцентовата автентичност и качество на своите продукти, екипът на „Димитър Маджаров - 2” ЕООД отново утвърди доверието на българските потребители, като запазена търговска марка.