15 години иновативни напитки с фокус към бъдещето

Компанията HELL ENERGY отбеляза своята 15-годишнина в глобален план наскоро. Какви постижения можете да откроите за този период?

Малко компании са постигнали такива успехи за 15 години. Построихме три модерни завода, направихме бърза експанзия в над 50 държави и се превърнахме в добре познат глобален бранд. Привлякохме един от най-известните актьори в света в наша подкрепа, а именно Брус Уилис. Малко могат да се похвалят с такова лице на бранда си. Създадохме изключително иновативни продукти в категориите, в които оперираме. Започваме строеж на нови заводи, за да задоволим търсенето и да посрещнем бъдещето. Гледаме много години напред, като вярвам, че това е една от причините за бързото ни развитие.

Ние знаем, че алуминиевите кенове са най-добрият избор за опаковане на напитки и поради тази причина изградихме един от най-мoдерните заводи за кенове в света. Пластмасовите бутилки могат да бъдат рециклирани малък брой пъти и то не за опаковки на храни или напитки. Огромна част от пластмасовите опаковки са отпадък, който отива в световния океан. Вече обявихме, че ще намалим обема на пластмасовите бутилки в своето портфолио до 1% през 2025 година и всички останали 99% от нашия обем ще бъдат опаковани в алуминиеви кенове, за да затвърдим позицията си на зелена компания.

Какъв е приносът на България към глобалния успех на бранда?

След стъпването на HELL в България през 2013 г., страната ни се превръща в много важна част от глобалната карта на компанията. Само за по-малко от година и екип от трима души, включително мен самия и двамата ни регионални мениджъри – Детелин Димитров и Тинка Николова, станахме пазарен лидер в категорията на енергийните напитки.

Тук брандът се развива много успешно и България е вторият по обем експортен пазар на компанията в света. С нашите партньори дистрибутори не сме си и помислили, че можем да бъдем нещо по-малко от лидери. Никога не сме обсъждали нещо друго освен да бъдем доминацията в категорията и да бъдем първи. Преди нас категорията беше много еднообразна и беше време някой да я разтърси. Създадохме уникален за пазара бизнес модел, направихме отлична стратегия, обучихме екипите на дистрибуторите, вдъхновихме ги и навлязохме бързо и успешно. Особено много се гордеем, че сме доминиращ пазарен лидер и въпреки това продължаваме тенденцията с добри ръстове, което е резултат от духа на екипната работа на всички в компанията ни. Създадохме една добре смазана машина от продажби, маркетинг, производство, логистика и финанси. Гордеем се не само с обема, а и с представянето на нашите продукти в обектите за търговия на дребно.

Винаги съм изисквал от екипа си да бъдат перфектни на терен и много държа на това. Това е ключът на нашия успех. Преди по-малко от две години стартирахме и новата ни категория - готово за консумация кафе под марката ENERGY COFFEE, и нещата се повтарят. Отново станахме лидери за много кратко време, което говори, че имаме отлични партньори, търговски представители и мениджъри и работим категорично и с размах на пазара. Ние сме едно HELL семейство, в което всеки дава сърцето и страстта си. Спокойно мога да кажа, че сме прекрасен екип и всеки работи с любов към марките ни, което е изключително важно за успеха. Използвам случая да благодаря на абсолютно всички за това и да кажа, че се гордея с всички тях.

Иновациите са една от основните ви движещи сили. Имате ли иновации, с които особено много се гордеете, и как стигнахте до тях?

Всяка иновация, която предприемаме, трябва да има минимум три компонента - своето положително въздействие върху потребителите, своя принос в опазването на околната среда и да предизвика любов в консуматорите. Ние можем и правим това. Мисията на HELL е да произвежда функционални напитки с допълнителни ползи и конкурентни предимства. В това отношение се стремим да анализираме и посрещаме нуждите на нашите потребители – постоянно да разработваме нови серии с различни функционални ползи за всеки момент от ежедневието и да създадем любим момент. Например тази година представихме новата си серия енергийни напитки, насочени специално към геймъри – HELL ENERGY Gamer Edition, с добавени аминокиселини, кофеин и витамини от група В, които спомагат за намаляване на умората, с имена и продуктова визия, която препраща към гейминга, а гейминг общността е голяма и в нея са изключително интелигентни хора.

Имаме продукт HELL STRONG Focus, който е известен с това, че е специално разработен за усилена умствена дейност и спомага за подобряване на концентрацията.

Изцяло новата категория под марката ENERGY COFFEE, която добавихме през 2020 г. е готово за консумация кафе в кен, което съдържа ултра пастьоризирано мляко и истински екстракт от кафе. Тук отново ще наблегна, че ние влагаме в производството му истински екстракт от кафе, а не произвеждаме ароматизирано мляко с вкус на кафе. Това е огромна разлика с по-висока себестойност, но е важно да произвеждаш истински и най-добрия продукт, за да спечелиш търсенето. Сигурен съм, че консуматорите ще го оценят. Тази наша категория посреща различни нужди от традиционната категория на енергийни напитки и създава нови различни наши потребители, които да ни харесват и които да се докоснат до нашите марки.

Нашите продукти се продават в алуминиеви кенове и това е поредният пример за отговорността ни към околната среда и устойчивостта, защото алуминият е един от най-добре рециклируемите материали, който може да бъде преработван безброй пъти, без да губи качеството си. Отново можеш да произведеш нов кен от отпадъка му само за 60 дни. Това е наша социална отговорност и важна част в мисленето на компанията ни. Миналата година обявихме, че ще удвоим производството на алуминиеви кенове в завода си. След завършване на инсталацията на новата линия, производственият ни капацитет ще нарасне до 3 милиарда кена.

Има ли локални специфики или интереси на вашите потребители в България и как ги посрещате?

HELL традиционно е бранд, силно свързан с потребителите си. Държим да изградим с тях връзка и да им донесем емоция. Можем да кажем, че ние произвеждаме емоция, а не напитка. Успешни сме в създаването на интересни продукти, които дори се разпространяват като реклама от уста на уста сред хората и се изтъкват нашите предимства.

Гордея се с нашите продукти и суровините, които влагаме в тях. Спокойно мога да кажа, че продуктите ни са на най-високо ниво – най-добрите съставки, съчетани с най-модерните поточни линии за производство и в най-добрата опаковка. С открито лице мога да препоръчам нашите продукти за консумация.

В България стартирахме локална инициатива – хип-хоп фестивалът HELL ENERGY FEST, който събира на една сцена най-големите български изпълнители и ги среща с публиката по вълнуващ и запомнящ се начин. Имаме прекрасно партньорство с едни от най-обичаните български изпълнители, като например DARA.

Каква е оценката ви за последните 2 предизвикателни години и какво да очакваме занапред?

Няма да говоря негативно за последните две години, защото на хората им е омръзнало да чуват само негативни новини, а има толкова много позитивни, които не се и споменават. Ние сме компания, която вижда възможности. Стараем се да намираме възможностите и да ги обръщаме в своя полза. Това е важна функция на мениджъра. Горди сме, че миналата 2021 година беше най-успешната година за HELL от стъпването си в България и ще продължаваме да радваме нашите консуматори с още нови продукти и иновации.

Последните години още по-категорично показаха колко важни са гъвкавостта и готовността за нови решения, за да си успешен и това е нашата посока. Част от мотото ни е „HELL ENERGY – ако си жаден за успех“, а ние определено сме!

 
Обратно в сайта X

ДОСТЪП ЗА ЛОГНАТИ ПОТРЕБИТЕЛИ За да пишете, оценявате или докладвате коментари, моля логнете се в профила си.

  1. Запомни ме
забравена парола Полетата маркирани с * са задължителни
Полето Потребителско име не трябва да е празно.
Полето E-mail не трябва да е празно.
Полето Парола не трябва да е празно.
Полето Повторете паролата не трябва да е празно.
  1. Декларирам, че съм се запознал с Общите условия за ползване на услугите на Нетинфо.
Полетата маркирани с * са задължителни
Опашките за хляб в Боливия

Ден преди изборите: Хлябът в Боливия вече не стига за закуска

Свят Преди 6 минути

Политолози правят паралели между кризата в Боливия и Френската революция от XVIII в., причинена от ръста на цените на хляба. Разликата е, че в Боливия хлябът не поскъпва, просто качеството и грамажът му намаляват

<p>След жп инцидента край Симеоновград: Машинистите обвиниха състоянието на релсовия път</p>

След жп инцидента край Симеоновград: Машинистите обвиниха състоянието на релсовия път

България Преди 1 час

От пожарната уверяват, че опасност от ново възпламеняване към момента няма

Лаймската болест – подценената заплаха, която се разпространява с климата

Лаймската болест – подценената заплаха, която се разпространява с климата

Свят Преди 3 часа

Mного лекари се затрудняват да разпознаят симптомите ѝ

<p>След ужасяващата катастрофа в София: Една смърт и много въпроси</p>

След ужасяващата катастрофа в София: Една смърт и много въпроси

България Преди 3 часа

„Абсолютен опит за убийство. Това не се различава по нищо от това да влезеш с пистолет в автобус и да започнеш да стреляш“, категоричен е автомобилният експерт Филип Лазаров

<p>Sky News: Тръмп режисира среща, но Путин дърпаше конците</p>

Sky News: Тръмп режисира среща, но Путин дърпаше конците

Свят Преди 3 часа

Тръмп аплодира Путин при пристигането му в Аляска – а руският президент вероятно си е тръгнал доволен от себе си.

<p>Почитаме български светец, какви са поверията за днес</p>

Почитаме български светец, какви са поверията за днес

България Преди 5 часа

Православната църква чества паметта на преподобния Йоаким Осоговски

Първата дама на САЩ Мелания Тръмп

Мелания Тръмп e изпратила писмо на Путин по мъжа си

Свят Преди 5 часа

Не е ясно съсдържанието на писмото, но служители в Белия дом са казали, че в него се споменават отвличанията на украински деца от Русия

Елвис Пресли

16 август: „Кралят“ на сцената и човешките слабости – Елвис Пресли

Любопитно Преди 5 часа

Вижте какво се е случило на този ден в историята

Внимание! Силен вятър и жълт код днес, ето къде

Внимание! Силен вятър и жълт код днес, ето къде

България Преди 5 часа

Максималните температури ще бъдат между 30° и 35°

Как да използваме AI, за да бъдем по-умни и успешни

Как да използваме AI, за да бъдем по-умни и успешни

Технологии Преди 6 часа

Умните асистенти могат да бъдат и полезни

Експлозия в завод в Русия, много жертви и ранени

Експлозия в завод в Русия, много жертви и ранени

Свят Преди 12 часа

На мястото е обявено извънредно положение

<p>Експерт коментира езика на тялото на Тръмп и Путин</p>

Експерт по езика на тялото разкри какво показва ръкостискането между Тръмп и Путин

Свят Преди 12 часа

Анализ на жестовете и ръкостисканията, които разкриват динамиката между двамата лидери

Лимузината на президента Доналд Тръмп, известна като „Звярът“, малко преди той да напусне Белия дом в петък, 15 август 2025 г., във Вашингтон. Днес президентът Тръмп пътува за среща с руския президент Владимир Путин в Аляска, на военна база на САЩ.

Лимузината на Путин срещу „Звяра“ на Тръмп

Свят Преди 12 часа

Топли ръкостискания и усмивки: Путин и Тръмп стартират срещата в Аляска с приятелски тон

Министър Караджов засне шофьор с 200 км/ч на АМ "Тракия"

Министър Караджов засне шофьор с 200 км/ч на АМ "Тракия"

България Преди 13 часа

Караджов: И книжки трябва да се взимат!

Сузана и Стоян се разделиха с романтичното приключение „Диви и красиви“

Сузана и Стоян се разделиха с романтичното приключение „Диви и красиви“

Любопитно Преди 14 часа

Дамите ще определят съдбата на тайния агент Чефо във формата