15 години иновативни напитки с фокус към бъдещето

Компанията HELL ENERGY отбеляза своята 15-годишнина в глобален план наскоро. Какви постижения можете да откроите за този период?

Малко компании са постигнали такива успехи за 15 години. Построихме три модерни завода, направихме бърза експанзия в над 50 държави и се превърнахме в добре познат глобален бранд. Привлякохме един от най-известните актьори в света в наша подкрепа, а именно Брус Уилис. Малко могат да се похвалят с такова лице на бранда си. Създадохме изключително иновативни продукти в категориите, в които оперираме. Започваме строеж на нови заводи, за да задоволим търсенето и да посрещнем бъдещето. Гледаме много години напред, като вярвам, че това е една от причините за бързото ни развитие.

Ние знаем, че алуминиевите кенове са най-добрият избор за опаковане на напитки и поради тази причина изградихме един от най-мoдерните заводи за кенове в света. Пластмасовите бутилки могат да бъдат рециклирани малък брой пъти и то не за опаковки на храни или напитки. Огромна част от пластмасовите опаковки са отпадък, който отива в световния океан. Вече обявихме, че ще намалим обема на пластмасовите бутилки в своето портфолио до 1% през 2025 година и всички останали 99% от нашия обем ще бъдат опаковани в алуминиеви кенове, за да затвърдим позицията си на зелена компания.

Какъв е приносът на България към глобалния успех на бранда?

След стъпването на HELL в България през 2013 г., страната ни се превръща в много важна част от глобалната карта на компанията. Само за по-малко от година и екип от трима души, включително мен самия и двамата ни регионални мениджъри – Детелин Димитров и Тинка Николова, станахме пазарен лидер в категорията на енергийните напитки.

Тук брандът се развива много успешно и България е вторият по обем експортен пазар на компанията в света. С нашите партньори дистрибутори не сме си и помислили, че можем да бъдем нещо по-малко от лидери. Никога не сме обсъждали нещо друго освен да бъдем доминацията в категорията и да бъдем първи. Преди нас категорията беше много еднообразна и беше време някой да я разтърси. Създадохме уникален за пазара бизнес модел, направихме отлична стратегия, обучихме екипите на дистрибуторите, вдъхновихме ги и навлязохме бързо и успешно. Особено много се гордеем, че сме доминиращ пазарен лидер и въпреки това продължаваме тенденцията с добри ръстове, което е резултат от духа на екипната работа на всички в компанията ни. Създадохме една добре смазана машина от продажби, маркетинг, производство, логистика и финанси. Гордеем се не само с обема, а и с представянето на нашите продукти в обектите за търговия на дребно.

Винаги съм изисквал от екипа си да бъдат перфектни на терен и много държа на това. Това е ключът на нашия успех. Преди по-малко от две години стартирахме и новата ни категория - готово за консумация кафе под марката ENERGY COFFEE, и нещата се повтарят. Отново станахме лидери за много кратко време, което говори, че имаме отлични партньори, търговски представители и мениджъри и работим категорично и с размах на пазара. Ние сме едно HELL семейство, в което всеки дава сърцето и страстта си. Спокойно мога да кажа, че сме прекрасен екип и всеки работи с любов към марките ни, което е изключително важно за успеха. Използвам случая да благодаря на абсолютно всички за това и да кажа, че се гордея с всички тях.

Иновациите са една от основните ви движещи сили. Имате ли иновации, с които особено много се гордеете, и как стигнахте до тях?

Всяка иновация, която предприемаме, трябва да има минимум три компонента - своето положително въздействие върху потребителите, своя принос в опазването на околната среда и да предизвика любов в консуматорите. Ние можем и правим това. Мисията на HELL е да произвежда функционални напитки с допълнителни ползи и конкурентни предимства. В това отношение се стремим да анализираме и посрещаме нуждите на нашите потребители – постоянно да разработваме нови серии с различни функционални ползи за всеки момент от ежедневието и да създадем любим момент. Например тази година представихме новата си серия енергийни напитки, насочени специално към геймъри – HELL ENERGY Gamer Edition, с добавени аминокиселини, кофеин и витамини от група В, които спомагат за намаляване на умората, с имена и продуктова визия, която препраща към гейминга, а гейминг общността е голяма и в нея са изключително интелигентни хора.

Имаме продукт HELL STRONG Focus, който е известен с това, че е специално разработен за усилена умствена дейност и спомага за подобряване на концентрацията.

Изцяло новата категория под марката ENERGY COFFEE, която добавихме през 2020 г. е готово за консумация кафе в кен, което съдържа ултра пастьоризирано мляко и истински екстракт от кафе. Тук отново ще наблегна, че ние влагаме в производството му истински екстракт от кафе, а не произвеждаме ароматизирано мляко с вкус на кафе. Това е огромна разлика с по-висока себестойност, но е важно да произвеждаш истински и най-добрия продукт, за да спечелиш търсенето. Сигурен съм, че консуматорите ще го оценят. Тази наша категория посреща различни нужди от традиционната категория на енергийни напитки и създава нови различни наши потребители, които да ни харесват и които да се докоснат до нашите марки.

Нашите продукти се продават в алуминиеви кенове и това е поредният пример за отговорността ни към околната среда и устойчивостта, защото алуминият е един от най-добре рециклируемите материали, който може да бъде преработван безброй пъти, без да губи качеството си. Отново можеш да произведеш нов кен от отпадъка му само за 60 дни. Това е наша социална отговорност и важна част в мисленето на компанията ни. Миналата година обявихме, че ще удвоим производството на алуминиеви кенове в завода си. След завършване на инсталацията на новата линия, производственият ни капацитет ще нарасне до 3 милиарда кена.

Има ли локални специфики или интереси на вашите потребители в България и как ги посрещате?

HELL традиционно е бранд, силно свързан с потребителите си. Държим да изградим с тях връзка и да им донесем емоция. Можем да кажем, че ние произвеждаме емоция, а не напитка. Успешни сме в създаването на интересни продукти, които дори се разпространяват като реклама от уста на уста сред хората и се изтъкват нашите предимства.

Гордея се с нашите продукти и суровините, които влагаме в тях. Спокойно мога да кажа, че продуктите ни са на най-високо ниво – най-добрите съставки, съчетани с най-модерните поточни линии за производство и в най-добрата опаковка. С открито лице мога да препоръчам нашите продукти за консумация.

В България стартирахме локална инициатива – хип-хоп фестивалът HELL ENERGY FEST, който събира на една сцена най-големите български изпълнители и ги среща с публиката по вълнуващ и запомнящ се начин. Имаме прекрасно партньорство с едни от най-обичаните български изпълнители, като например DARA.

Каква е оценката ви за последните 2 предизвикателни години и какво да очакваме занапред?

Няма да говоря негативно за последните две години, защото на хората им е омръзнало да чуват само негативни новини, а има толкова много позитивни, които не се и споменават. Ние сме компания, която вижда възможности. Стараем се да намираме възможностите и да ги обръщаме в своя полза. Това е важна функция на мениджъра. Горди сме, че миналата 2021 година беше най-успешната година за HELL от стъпването си в България и ще продължаваме да радваме нашите консуматори с още нови продукти и иновации.

Последните години още по-категорично показаха колко важни са гъвкавостта и готовността за нови решения, за да си успешен и това е нашата посока. Част от мотото ни е „HELL ENERGY – ако си жаден за успех“, а ние определено сме!

 
Обратно в сайта X

ДОСТЪП ЗА ЛОГНАТИ ПОТРЕБИТЕЛИ За да пишете, оценявате или докладвате коментари, моля логнете се в профила си.

  1. Запомни ме
забравена парола Полетата маркирани с * са задължителни
Полето Потребителско име не трябва да е празно.
Полето E-mail не трябва да е празно.
Полето Парола не трябва да е празно.
Полето Повторете паролата не трябва да е празно.
  1. Декларирам, че съм се запознал с Общите условия за ползване на услугите на Нетинфо.
Полетата маркирани с * са задължителни
В РС Македония: 2031- 2032 г. влак София - Скопие

В РС Македония: 2031- 2032 г. влак София - Скопие

Свят Преди 1 час

Транснационалната транспортна ос Изток-Запад (Коридор 8) се простира от пристанище Бари в Италия до пристанищата Варна и Бургас в България

Земетресение разтърси крайбрежието на Филипините

Земетресение разтърси крайбрежието на Филипините

Свят Преди 2 часа

Беше издадено предупреждение за цунами

Пътят към сърцето на жената: Съпругът на Селена Гомес разкри какво ястие ѝ готви всеки ден

Пътят към сърцето на жената: Съпругът на Селена Гомес разкри какво ястие ѝ готви всеки ден

Любопитно Преди 4 часа

Селена Гомес е известна с любовта си към необичайните вкусове

Пожар в Свиленград, изгоряха къщи и автомобили

Пожар в Свиленград, изгоряха къщи и автомобили

България Преди 4 часа

Междувременно друг голям пожар пламна в стърнища край село Белица

България с черна статистика: Всеки втори е с наднормено тегло

България с черна статистика: Всеки втори е с наднормено тегло

България Преди 4 часа

35 милиона деца под пет години в света са с наднормено тегло

Откриха най-високия мост в света, предлага кафе и бънджи

Откриха най-високия мост в света, предлага кафе и бънджи

Свят Преди 4 часа

Рекордният мост съкращава времето за преминаване през каньона от два часа на две минути

Съдбоносна капитанска битка определя бъдещето на племената в “Игри на волята”

Съдбоносна капитанска битка определя бъдещето на племената в “Игри на волята”

Любопитно Преди 4 часа

Още един изгнаник от Блатото влиза в голямата игра

Мистерия със смъртта на висш дипломат насред Париж

Мистерия със смъртта на висш дипломат насред Париж

Свят Преди 4 часа

Посланикът на Южна Африка вероятно е скочил от 22-рия етаж на хотел

Мишел Пфайфър

Мишел Пфайфър разкри, че вече е баба

Свят Преди 5 часа

„Бях много тиха за това и е... рай е. Просто е невероятно,“ сподели Пфайфър

<p>В битка с жилищната криза: Гърция активира &bdquo;призрачни&ldquo; имоти</p>

В битка с жилищната криза: Гърция активира „призрачни“ имоти

Свят Преди 5 часа

Според Асоциацията на брокерите на недвижими имоти в Атина и Атика, около 5000 жилища в столицата стоят затворени, голяма част от които са част от завещания, управлявани от различни фондации

Русия печели милиарди от втечнен газ за ЕС

Русия печели милиарди от втечнен газ за ЕС

Свят Преди 5 часа

Компаниите от ЕС са сред най-големите клиенти на Yamal LNG

<p>Ако сте почитател на кето диетата - имаме лоши новини</p>

Проучване: Кето диетата носи скрити рискове за здравето

Свят Преди 5 часа

„Въпреки че кетогенната диета може да предотврати и лекува затлъстяването, тя причинява хиперлипидемия, хепатична стеатоза и глюкозна непоносимост"

КЗП и НАП: Край на спекулата с цените при еврото

КЗП и НАП: Край на спекулата с цените при еврото

България Преди 5 часа

Проверяващите ще извършват контролни покупки, за да установят нарушенията

„Аз ще бъда баща на децата ти“: Истинската история на любовта между Катрин Зита-Джоунс и Майкъл Дъглас

„Аз ще бъда баща на децата ти“: Истинската история на любовта между Катрин Зита-Джоунс и Майкъл Дъглас

Любопитно Преди 5 часа

Любов, скандали, болести и триумфи – вижте истинската история на 25-годишния брак между Катрин Зита-Джоунс и Майкъл Дъглас

КЕВР утвърди нова цена на природния газ

КЕВР утвърди нова цена на природния газ

България Преди 5 часа

Утвърдената цена е по-ниска от месечния индекс на международните газови борси

.

Селища, кръв и блокади: Защо Западният бряг е в центъра на конфликта

Свят Преди 5 часа

Западният бряг неминуемо ще играе важна роля за всяко бъдещо решение на израелско-палестинския конфликт