Adwise, платформата за реклама на клик на „Нетинфо”, предоставя на клиентите си нови и по-ефективни възможности за реклама. Adwise е единствената услуга в България, която позволява таргетиране по пол и възраст. Това демографско таргетиране допълнително ще оптимизира вложените за реклама средства.
Клиентите на Adwise вече могат да изберат дали рекламното им послание да се показва на мъже или жени или пък да бъде видяно само от определена възрастова група.
Освен че рекламират услугите си на страниците на едни от най-големите сайтове в страната и достигат до повече от 3,2 милиона интернет потребители в България, от началото на месец юни рекламодателите имат възможност за географско и времево таргетиране. Сега, с новите опции ще могат още по-ефективно да достигнат целевата си аудитория.
Ако организирате турнир по футбол в Хасково, можете да изберете да показвате рекламата си само на мъже от региона на възраст между 18 – 45 години и то само в дните преди турнира.
С новите опции за таргетиране, които само Adwise предлага, представителите на малкия и среден бизнес в страната ще бъдат улеснени в предаването на рекламното си послание и ще могат да управляват рекламите си максимално ефективно.
Всяка реклама в платформата се показва безплатно, а заплащането става само след като потребител е кликнал върху нея, а най-важното е, че рекламодателите сами определят сумата, която искат да платят за този клик.
Успоредно с въвеждането на новите функционалности продължава и промоционалната кампания на „Нетинфо”, с която се дава възможност на нови клиенти да популяризират своя сайт или бизнес чрез Adwise. Повече може да научите тук.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!