Ще има ли пиво и за жените, след като една от българските марки бира заложи на "Мъжете знаят защо".
От "Карлсберг България" очакват новата Шуменско Мини от 250 мл да се превърне в хит сред дамската аудитория, а според проучвания тя се харесвала от всички, които пият бирата си по-бавно.
Производителите са избрали популярната актриса Елен Колева за рекламно лице на новия продукт.
До момента производителите на бира може би не обръщаха вниманието, което се полага на дамите, но не трябва да забравяме, че 4 от 10 любители на пивото у нас са именно жени, посочват от "Карлсберг България".
Според данни на GfK от проучване, направено по заявка на компанията, 46% от българките пият бира поне веднъж месечно, а над половината от тях – поне веднъж седмично.
8% от жените се наслаждават на пенливата напитка всеки ден.
От компанията са категорични, че въпреки тенденцията за нарастваща консумация на бира в PET опаковки у нас през последните години, стъклените бутилки все още имат запазено място на пазара.
По данни на "Карлсберг България" през 2011 г. над 35% от продажбите на пиво у нас са реализирани в стъклени бутилки.
Стъклената бутилка е категоричен фаворит при дамите. Близо 47% от анкетираните в изследването, споделят, че избират бира в такава опаковка, когато са извън дома си. 40% от дамите правят същия избор и когато са си вкъщи.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!