Mail.bg и "ABC Дизайн и Комюникейшънс" са новите членове в Интерактив Асосиейшън България (IAB).
Сдружението бе създадено през септември от водещите интернет издатели у нас и е отворено за членство на интернет медиите, технологичните компании, рекламните агенции и рекламодатели, които активно създават и развиват пазара на интерактивната реклама в България.
Основателите на IAB, които покриват над 90% от интернет аудиторията в България и събират над 80% от пазара на онлайн рекламата в страната, са "Дарик Нюз" ЕООД, "Дир.БГ" АД, "Икономедиа" АД, "Инвестор.БГ" АД и "Нет Инфо.БГ" АД.
Новият пълноправен член на сдружението "Мейл.бг" ЕАД започват дейност през 1998 г.
Най-известният им продукт е едноименният сайт Mail.bg, а миналата година компанията придоби от "Икономедиа" АД (пълноправен член на сдружението) автоматичния агрегатор на новини Radar.bg.
"ABC Дизайн и Комюникейшънс" (ABCBG.com) е новият асоцииран член на сдружението.
Като една от първите български уебагенции, стартирала през 1997 г., основната дейност на фирмата е консултиране и изграждане на стратегия за интернет присъствие, изработка на уебсайтове и мултимедийни продукти, онлайн маркетинг и интернет реклама.
Членството в IAB дава възможност да се създава среда и стандарти за качество на предлаганите услуги и продукти, да се изграждат и утвърждават професионалнитe и етични норми в бранша, както и да се стимулира саморегулирането на пазара на интерактивната реклама в България.
Сдружението работи за утвърждаването на ясни правила и добри практики за всички, които правят бизнес в областта на интернет медиите, технологичните компании, рекламните агенции и рекламодатели, свързани пряко или непряко с дигиталната и интeрактивната реклама в България.
Мисията на асоциацията е да популяризира преимуществата на интернет рекламата като таргетиране, висока ефективност и разнообразност на формите и подходите.
Следвайки тенденциите на пазарите от Централна и Източна Европа, България ще постигне през настоящата година увеличаване дела на интернет рекламата в общите маркетинг бюджети на компаниите и ръст на пазара, за което ще спомага и IAB.
Повече информация за целите, дейността, условията за членство и общността в "Интерактив Асосиейшън България" ще намерите на адрес http://www.iabulgaria.bg.
Интерактив Асосиейшън България (IAB) обединява вече не само онлайн медиите
Сдружението бе създадено през септември от водещите интернет издатели у нас, а сред основателите е и "Нет Инфо.БГ" АД
24 февруари 2010, 15:11
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!